Zdravím
Poprosil by som neakého odborníka v tomto obore o radu.Mám 33 rokov.Všetko sa mi začalo nespavosťou,dlhšie som to riešil neurolom,stilnoxom atd,po pár tabletkách mi tieto lieky prestali zaberať a po neurole mi ráno bole zle,stavy ako náhla závrať slabosť a stav na odpadnutie,to všetko trvalo asi 5 minut.Nespal som tým sposobom ,že zaspal som v poriadku,alev noci vždy kolo pol noci som sa vzbudil a nevedel som už zaspať,bdenie.Po dlhodobom nevyspatí sa som sa rozhodol navštíviť psychiatra.Dali mi diagnozu uzkostno depresívna porucha.Ten mi nasadil najprv trittico 1 tbl a na večer a 1tbl GERODORM,po čom sa mi spalo lepsie ale malo dosť silne vedlajsie učinki ako po vipití zlej domácej pálenky,žaludok,hlava a este upchatýy nos.bral som ho asi 4 noci a potom som prestal koli tym Vúč a následne kontaktoval lekára.Len po vysadení toho trittica po 4 dnoch som začal mať dosť silné uzkostno depresívne stavy,že som lezal od rána do večera ,nič sa mi nechcelo atd.Následne mi bol nasadený xanax 0,5 a ponechaný 1 Gerodorm.Spanie som mal zo začiatku asi tyžden dobré,potom znova prebudzanie sa v noci a neschopnosť opätovného zaspania,celý den som potom mal bolesti hlavy ,slabost atd.Po dalsej návšteve mi nasadila Elicea 5mg na ráno a xanax na večer ,prípadne zobrať si ho ked mi bude zle pobede a Gerodorm na večer.Zo začiatku po užívaní elicea na ráno mi bolo celkom fajn,bol som aktívny a celkom v poho,ale pobednajsie stavy ako uzkosť,zhoršené videnie,slabosť nadalej pokračovali ,po užití xanaxu bolo lepsie.Po dalsej mesačnej kontrole mi lekár ponechal všetko len zvýšil Elicea na 10 mg,spanie sa zlepšilo ale Už zo začiatku som mal po zvyšení dávky take príznaky ako zhoršené videnie,zmatenost ,horsie sustredenie,velka slabosť a vyčerpanosť a zývanie,semtam hlupe myšlienky,momentalne ju beriem 9 dní tu 10 mg dávku, a chcel som sa spýtať či tie stavy sú prejavom vedlajších účinkov alebo su to este príznaki uzkostno depresívnej poruchy:ked ma chytia tieto stavy tak si dám Polku