Požadovaná funkcia je prístupná iba pre administrátorov

Frajer najlepšej kamošky

Príspevok v téme: Frajer najlepšej kamošky
Dagggmar

Ahojte baby,
neviem, čo robiť. Páči sa mi priateľ mojej najlepšej kamarátky.  Študujeme na vysokej a bývam s ňou na internáte v jednej izbe. On je s ňou už dva a pol roka. Ich vzťah? Čím ďalej tým, tým viac je to horšie a horšie. Denne sa naňho kvôli nejakej blbosti urazí, robí mu scény a on to so sklopenými ušami stále nejako pretrpí. Spočiatku som sa jej snažila vysvetliť, že nik nie je dokonalý, no to akoby som hádzala hrach na stenu. A možno sú to práve jeho určité „nedokonalosti“, ktoré ma na ňom už dlhšie priťahujú. Je vysoký, hnedooký s kratšími hnedými vlasmi. Postavou ale nie je úplný ideál – iný, ako tie vyšportované tipy z diskoték. Oproti väčšine tých chalanov z barov je rozumovo trocha inde, je neskutočne rozhľadený a s mnohými náročnými vecami si dokáže  poradiť sám.
Priznávam, stále naňho myslím čoraz viac. V niekoľkých vzťahoch som sa sklamala, o chlapoch nemám ilúzie. On ma však neopísateľne priťahuje – až v jeho prítomnosti som zistila, že motýliky v brušku skutočne existujú. Naposledy, bolo to pred pár dňami na MDŽ, stačila len malá čokoláda od neho po spoločnom seminári v škole  a bola som v siedmom nebi.  A včera, potom, čo sa ponúkol, že ma odprevadí na autobusovú stanicu  (po tom, čo kamošku hodil na vlak), som ostala príjemne a milo prekvapená jeho ochotou pomôcť mi s batožinou. Je nesmierne milý, pozorný – tieto vlastnosti mi na súčasných chalanoch chýbajú. Navyše chápe môj zvláštny pohľad na svet :) – veď som blondína.