Vysoka skola alebo zahraničie ? Co by ste si vybrali?

Príspevok v téme: Vysoka skola alebo zahraničie ? Co by ste si vybrali?
Vejka19

Ahojte , co by ste si vybrali na mojom mieste ?

Chodím na obchodnú akadémiu, no mam uz pomerne stabilný príjem (pracujem pre jednu firmu ako účtovnícka) a tiez predávam oblecenie, co mi pomerne slušne vynáša , a cez vikendy pracujem ako čašníčka vo Viedni. (Som z Bratislavy). Moj príjem uz teraz myslim ze veľmi dobry (zarábam viac ako moji rodicia dorhomady) a momentalne riešim otazku ci ist na vysoku alebo do zahraničia

Na vysoku by som chcela ist externe na psychologiu(napĺňa ma) vedela by som si to predstavit v budúcnosti

Alebo ist do zahraničia pracovať ako čašníčka a popri tom sa venovať predaju veci.

Ako by ste sa rozhodli ?

anonymandrea

vejka len na tu psychologiu urcite nechod na trnavsku to co sa tam deje ake uplatkarstvo je katastrofa mojej kamoske ktora je zťp co tam spravili radsej ani nekomentujem na psychologiu chod k vam do Bratislavy pekne . Vsetko lepsie nez truni

denisaf.

ja byt tebou urcite idem do zahranicia co z vysokej skoly ked na Slovensku budes zit za par stoviek a mizerny plat tu je totiz trendom aby slovaci pracovali co najdlhsie za co najmenej penazi. Poznam vela bab z vs co robia predavacky casnicky alebo niekde 12tky za 500 eur nechci taku buducnost pokial mozes urcite chod do zahranicia

Vejka18

No ved to ze vobec este neviem co chcem robit :/ a ci vobec chcem ostat na SK alebo v zahranici . Zase nechcem cely zivot robit nejaku casnicku . Ale zase nechcem robit ani na SK z vysokou školou za 1000€ ..bavia ma jazyky a psychologia , to je asi jedine. Mozno este fotit , umelecké smery trochu. Premýšľala som ze by som sla na rok na zazykovu skolu do Anglicka alebo Irska, naučila sa perfektne anglinu a potom sa vrátila a sla na Vs alebo zvážila ci chcem zit inde ..ci mi bude Slovensko chýbať

lenka443