Požadovaná funkcia je prístupná iba pre administrátorov

Rozpad vztahu mi zachranil zivot

Príspevok v téme: Rozpad vztahu mi zachranil zivot
co robit

Ahojte... potrebovala by som asi počuť názor mam 22 rokov a za sebou tri vzťahy prvý 2,5 roka durhý 1 rok a teraz posledný tri roky.. Posledný vzťah ktorý som mala som psychicky nevidržala pretože partner ma dosť uražal..stále mu vadilo niečo moje vlasy.. moje nohy su krátke a tak.. a počuval asom to skoro celé tri roky, stretávali sme sa len raz max dva krát do týždna aj to len pri filme v spálni..Inkde chodiť nechcel.. najesť sa raz za pol roka možno (mal strašne rád jedlo) ale také bežné aktivity ako prechádzky, kino. príroda či plavaren tak tam sme za celé tri roky neboli.. v piatky zatiaľ čo som ja makala na brigáde on chodil s chalanmi vonka a po baroch.. no so mnou mal ísť problém na čaj alebo na kúpalisko (teda som ho tam nikdy nedostala) Tri roky som sedela doma poslušne, chodila som do školy (študujem na vyške ktorá je v mojom meste čiže každý den so mnou mohol tráviť čas, je z toho istého mesta 10min autom odo mna,, ale nechcel) do práce, a čakala ako hlúpa.. posledné dva mesiace sme sa asi každý týžden rozchádzali ... Vždy ten istý scenár.. mne vadilo že je so mnou raz za týžden on mi za to nádaval že mi to vadí.. potom sa dohodiny od rozchodu ospravedlnil ja som mu odpustila a všetko bolo v starých kolajách.. .. Teraz však už spolu definitívne nie sme ..už dva týždne .. pretože sa to vo mne hromadio a hromadilo.. musela som dokonca vyhladať psychologičku pretože som uverila jeho klamstvám že ja som precitliveláa chorá na hlavu.. tá mi však otvorila oči.. a povedala že to čo máme nie je vzťah a ničí ma to.. Za tieto dva týždne sa cítim uplne užastne.. nachádzam samú seba, stratené sebavedomie,, užívam si dážd slnko, ránné štebotanie vtákov,, mam pocit že som celé tri roky spala a teraz sa zobudila .. Je to strašne ale strašne veľké oslobodenie.. A stalo sa to, že vlastne my sme už pol roka nefungovali ako