Myseľ ako väzenie

Príspevok v téme: Myseľ ako väzenie
Azzazzel

Zdravím, už neviem čo mám robiť tak napíšem sem neviem čo si od toho sľubujem, asi nič... Mám 22 rokov, študujem IT 3. rokom ale čo ma trápi je to, že som neni schopný robiť veci, ktoré by som chcel, necítim sa ako keby so do tohoto sveta patril, všetko mi príde trápne, nie trápne v zmysle že hlúpe, ale proste trápne z môjho uhľa pohľadu, asi sa hanbím za všetko čo sa týka mojej osoby. Proste nie som schopný si nájsť kamarátov, nájsť si priateľku... A veľmi to potrebujem, priateľstvá, cítiť sa niekde dobre, byť súčasťou stáda, byť milovaný, milovať niekoho. Tu nastáva heď niekoľko problémov, nedokážem komunikovať, neviem o čom sa mám s ľuďmi baviť, cútim sa opovrhnutý stále niekde a niekomu na príťaž. Ano občas niekde chodím keď som na Výške, ale vždy mi to robí problém sa odhodlať už aj na obyčajné pivo s partiou kamarátou zo strednej, nieto ešte s novými ľudmi. Ďalej ma trízni myšlienka na to že nemám priateľku, ale fakt že veľmi normálne už začínam byť z toho šialený, ako všade chodia páry, alebo aj samé ženy, tkroé su veľmi pekné. Problém by možno nebol ani tak oslovenie, to viem že by bol možno nejaký skrat, kedy by som sa odhodlal osloviť, ale čo ďalej, o čom sa mám baviť? Ako mám prejaviť nejaké city, keď prejavovať city neviem? Ja sa desím skôr toho čo bude po zoznámení, nie ako väčšina ako sa zoznámiť... Čo by som mal potom robiť,...? Neriešim to nejak moc, nie som iba PREMYSLENÝ, alebo ako to nazvať? Už teraz viem, že by som žiarlil, a to je cesta do hrobu pre vzťah... Prečo by mala zostavať práve so mnou? Nemám žiadne zážitkym nemám kamarátov... Príde mi že som odsúdený žiť neštastný život, už si ani nepamätám kedy som bol naposledy štastný. Niekedy rozmýšlam už aj nad takými vecami že by možno bolo lepšie nežiť, ako žiť život, ktorý žiť nechem. Viem je to všetko len v mojej hlave ale neviem z toho, kľudne kebyže chcem zoberem sa a idem na dovolenku, alebo na výlet, pozvem kamarátov niekde,