Požadovaná funkcia je prístupná iba pre administrátorov

Prekročenie štandardnej dĺžky štúdia

Príspevok v téme: Prekročenie štandardnej dĺžky štúdia
Aďa123

Potrebovala by som súrne poradiť....Som študentka 2.ročníka VŠ,avšak bohužiaľ som si asi zle vybrala a zistila,že toto štúdium ma nebaví,že som od toho čakala úplne niečo iné a nie roky plné nezmyselných a zbytočných predmetov,ktoré s mojím odborom nemajú ani zďaleka nič spoločné a prax žiadna atď. :( A veľmi by som chcela ísť študovať medicínu,na ktorú by som sa tak chcela dostať...minulý rok ma bohužiaľ nezobrali,ale chcela by som to ešte raz skúsiť....Dokonca som si zaplatila aj (dosť drahý) prípravný kurz na medicínu,na ktorý chodím každú sobotu (popri štúdiu na druhej škole)...a zamotala sa do toho...aj keď som pre istotu nechcela nechávať to,čo momentálne študujem,aj tak som neporobila skúšky a dosť predmetov si preniesla,lebo som sa začala sústrediť na medicínu.... :( A teraz som začala pochybovať....Neviem,či nieje už neskoro...rok pred skončením Bc.štúdia ísť na inú školu a k tomu na dlhú a náročnú medicínu :( A keď by som mohla mať už titul Bc.,nastúpila by som len do 1.ročníka a Ing.titul.,keď by som bola len v 3.ročníku - čiže len v polovici štúdia :( A oplatí sa v 21. začať študovať medicínu? Nájde sa tu niekto,kto šiel tiež takto neskoro na medicínu? Alebo o tom niekto uvažuje?Alebo je v podobnej situácii ako ja? Alebo prestúpil na medicínu z inej VŠ? A hlavne by som sa však chcela spýtať,ako je to s prekročením štandartnej dĺžky štúdia....Keďže som momentálne už v 2.ročníku na inej VŠ (na Bc.stupni),keby som sa rozhodla pre medicínu,musela by som si teda posledné 2 roky celé platiť sama z vlastného vrecka,keď som už 2 roky študovala na inej VŠ??? :( To by bolo asi to najhoršie,lebo čo som pozerala,na medicíne by to bolo za rok cca 1000-1500 eur :( Viem,že keď niekto študuje niečo na Bc.stupni napr.1 rok a prestúpi na inú školu tież na Bc.stupeň,2 roky má ešte zadarmo,ale ten 3.rok si už musí plat