Dobrý deň , chcel by som sa opýtať na to akú šancu mám dostať invalidný dôchodok pri bipolárnej poruche, už som podal papiere na sociálnu čakám na predvolanie na posudkovu komisiu
Moj príbeh je takýto
Mám 23 rokov som študent, okolo desať rokov trpím depresiami posledných šesť rokov som trpel silnými zroka na rok sa zhoršujúcimi sa depresiami najmä v zimnom období, v lete bola moja choroba prehodnotená na bipolárnu afektívnu chorobu mal som aj mánicku fázu, bol som aj v hospitalizovaný na psychiatrii dva mesiaci kvôli silnej depresi. Beriem alventu guajacuran a zipwell. Moj terajší stav je vážny,som velmi citlivý človek, trpím depresiami a ked stretnem jedno dievča ktoré mi ublížilo tak sa to prudko zhorší, vždy ked ju stretnem si musím dať lexaurín na ukludnenie lebo ma pochytí silna depresia a neznášam ju z celej duše, kedže mi dopomohla dosť k hospitalizáci na psychiatrii. čo sa týka práce neviem si predstaviť že by som mal pracovať niekde osem hodín stresujúcu robotu, pretože aj najslabšia zátaž mi zhoršuje stav, štúdium mi ide zle, skúšal som aj brigádovať, ale zo všetkých ma vyrazili, lebo som bol pomaly a nezvládal som to, chcel by som sa zamestnať v chránenej dielni. Je tu niekto má skúsenosti s touto chorobou a poberá invalidný dôchodok? a kolko percent by som mohol asi dostať na posudku ?
bipolárna afektívna porucha a invalidný dôchodok
prestan plakat zacni zit a na vsetko sa z vysoka vyser .. ked budes zit na tych srackach bude z teba zeleninka
ziadal som o ID z mladosti, no nemam zaplatene dobrovolne poistenie.
V tvojom pripade musis mat zaplateny aspon 1 rok poistenia. Kedze si student, (nezaopatreny) splnas tuto podmienku ak mas zaplatene dobrovolne socialne poistenie za aspon 1 rok. Cize ak by ti aj vznikol narok na ID, musis si ten rok zaplatit aby si ID dostaval. Toto ti nepovedali pri spisovani ziadosti o ID?Alebo si ziadal o ID z mladosti?
Moc si toho o tomto nenapisal...