Ahojte...mám 21 rokov, bývam s rodičmi, študujem a mám priateľa...mám pocit, že som veľmi zlý človek..od nejakých mojich 14-tich rokov som začala klamať, hlavne svojich rodičov. Prišlo mi to vhodné, lepšie riešenie, namiesto postavenia sa pred problém..veľa situácií mi ukázalo potom, že klamstvo nemá zmyseľ, že vždy všetko výjde najavo, že je to zlé riešenie, napriek tomu som sa nepoučila, klamala som aj ďalej...trápila som svojich rodičov, bola som k nim drzá, vlastne som aj teraz..neuhasínajúce problémy v škole, moja lenivosť a neučenie sa....veľmi ma to trápi a ľutujem to, rada by som sa zmenila, bola iná, chcela by som sa stať lepším človekom, bez klamstiev, byť úprimná k ľuďom, hlavne k tým najbližším...neviem čo robiť, neviem ako sa tomu postaviť...som slaboch? neviem sa postaviť problémom čelom, ale radšej klamat'? alebo som chorobná klamárka, ktorá nič okrem klamstva nevie? bojím sa že tie moje klamstvá ma privedú na úplné dno..čo robiť?...prosím, vie mi niekto poradiť, kto to zažil, je taký podobný, alebo má niekoho takého v okolí? Ďakujem..
Som zlý človek.....