Ahojte, prosím poraďte mi čo robiť :(
Môj príbeh je asi taký, mám 17 a pol, som chlapec, vyrastám v zabezpečenej rodine, bez väčších problémov, študujem bez problémov, mám kamarátov, nemám problémy proste nič. Všetko je dobre až na posledný rok keď sa všetko zmenilo.
Môj otec je odcestovaný v zahraniči a vidím ho iba 2 krát až 3 krát do roka, preto som sa už ako 15 ročný rozhodol odýsť do zahraničia a pracovať s ním aby som ho spoznal, opak bol pravdou s ocom som nebl skoro vobec ale vyracoval som sa a urobil si dobre meno, každé prazdiny a aj počas školy tam pracujem a utekám pred realitou ktorá sa stala.
Našiel som si dievča :/ bola užastná krásna, najlepšia proste dokonala pre mna, velmi dlho som bojoval o to aby ma lubila a nakoniec sa aj zalubila boli sme spolu viac ako rok a predtým sme sa tiež dlho poznali. Ale to dievča mi veľmi ubližovalo, robila mi zle a snažila sa ma využiť. Nie že by to bolo myslelné schválne, proste ja som ju vytiahol z mnohých problémov, pomohol som jej s chorobou, dokopal som ju k doktorovi, vyčaroval jej usmev na tvári, pomohol znovu žiť. No ako išiel čas ona na mna zanevrela a začala fajčiť, piť, stretávať sa s mojími kamarátmi.
Ked som znovu v lete odyšiel do zahraničia na 2 mesiace tak hned prvý den sa s mojím naj kamaratom .... (užila si) Proste užívala si bezomna zatial čo ja som makal aby som zarobil love a mohol si s nou užívať. Všetko sa postupne kazilo. Oca som videl stále menej a a aj ked som ho videl tak ma len vykričal lebo mu stále niečo nevyhovovalo. Mama ta sa starala o mladších surodencov a na mna sa akosi zabudlo, kamarati sa tiež na mna postupne vykašlali a išili svojou cestou.
A ako išiel čas odyšia aj ONA a ostal som sám, stále ked su vidím v škole tak jej chcem vynadať ale zaroven k nej stále niečo cítim aj ked viem ako velmi mi ubližovala ako ma ponižovala atd. Proste neviem čo dalej, ona už má nového aj ked mi prisahala že som jediný a že inéhos i nenajde, stále sa smeje a provokuje ma.