Revizori Košice

Príspevok v téme: Revizori Košice
WariorDado

Ahojte mam otázku dnes ma pokutovala jedna revízorka v ke
nastúpil som zo spolužiakom do mhd nestíhal som ho tak som behal
a jak som nastúpil a začal so vyberať peňaženku a vtom prišla revízorka a čítačky už nefungovali a dala mi pokutu neviem akú lebo na ten papier mi napísala len datum,čas,čislo spoju, a asi jej číslo neviem a nič viac tak sa chce spýtať koľko asi bude pokuta mal som na karte peniaze a lístok som si chcel zaplatiť ale nestihol som ani.
Tak sa chcem spýtať aká asi bude výška pokuty a či sa ta odvolať proti nej .

WariorDado

Tak som tam bol dal som sa odvolať a samozrejme nič. Som študent mam zľavnené cestovne a aj tak platím 60 EUR pokutu.
Tak fajn chcel som to dať na mesačne splátky na 10 EUR mesačne poradila mi to známa,ona to tiež tak urobila.Ale nakoniec musím platiť po 20 EUR mesačne aj to musela mama zobrať pokutu na seba lebo nemám 18 rokov.

Spravodlivosť Slovenského štátu pre cigánov ty neplatia nič!

Poradimtiti

Rada pre tych, ktori chcu cestovat nacierno. Ked vas chyti revizor, mlcte. On zavola policajtov na zistenie totoznosti. Vy im iba povedzte, ze ste slovenskej narodnosti, ale nepoviete im, ako sa volate. Nikto sa s vami natahovat nebude (aj policajti su len ludia a nemaju radi robotu navvyse) a max. po 48 hodinach vas musia prepustit, lebo ste nespachali nic, za co vas mozu zavriet. Samozrejme je dolezite nemat pri sebe ziadne doklady, ani mobil, ani nic podla coho by sa dalo vas identifikovat.

mam1000diagnoz

Mastné pokuty, že??? Tieto slová NIEKOHO veľmi pekne zahrejú pri srdiečku:-)))
Pozrime sa na to, kto ako zarába peniaze ako ťažko a ako ľahko... Nebudem tu spomínať žiadne profesie, každý nech sa na to pozrie sám.
Len na margo, taký robotník robí za 20 eur v tom lepšom prípade v lese s pílou a niekto zarobí 20 eur za sekundu, no, dajme tomu za 5 minút aj s chatom:-) Kto asi tak.
Zaujímavé, že to nikomu nevadí...
Nemáme to u nás trochu pomýlené.