Hovorí sa,že človek má vždy na výber, všetko je riešiteľné.S priateľom sme začali bývať spolu v podnájme,ja študujem a brigádujem,kde nezarobím veľa a sama byt neutiahnem a priateľ síce pracuje,ale tiež by mal problém všetko zvládnuť sám.Ale do ukončenia zmluvy nám ostáva 8mesiacov a ja som nečakala,že po rokoch spoločného chodenia,sa z neho vykľuje človek,ktorý mi bežne vynadá,chytí pod krk a pod.Som zúfalá, potrebujem túto situáciu vyriešiť,lebo som psychicky v koncoch...ako by ste postupovali v mojom prípade? Ako od neho odísť,zostať a ešte vydržať,alebo ako postupovať? Za každú radu budem vďačná.
Ako ďalej...?
Nie som typ človeka, ktorý koná bez chrbtovej kosti a keď sa k nám správala milo a vybrala si práve nás tak som sa jej sľúbila, že sa môže spoľahnúť. Preto mi je z toho tak ťažko. Ale samozrejme chápem, každý normálny človek by to mal pochopiť. Len ako píšem, priateľ o tom nechce ani len počuť, myslí si, že ma to prejde. Správa sa teraz dvojnásobne milo, ale viem, že pri najbližšej situácii to bude zas o tom istom. Už len musím nabrať silu.
*trojmesacna vypovedna doba, ale to nie je aj tak podstatne
sony, nemas s nou ani len zmluvu a Ty to vidis ako nevychodiskovu situaciu?? btw, keby si aj zmluvu mala, tak byva max mesacna vypovedna doma, ale to je teraz bezpredmetne. Ty ju nemas a namiesto toho, aby si problem riesila, hladas len komplikacie, preco ho riesit nemozes. Rozumiem, ze si rozcitlivena a zufala, ono vtedy clovek pristupuje k rieseniu naozaj neohrabane, ale prosim Ta, vzchop sa a rob nieco pre seba. Chod za pani napr. po robote, autobus tam predsa jazdit musi. Ked Ti teda ide o to byt ferova. No ked na Teba niekto siaha rukou, mozno nie je uz vhodny cas hladiet na ostatnych, ale starat sa o seba. Uprimne, mozes sa vysrat na neho, na tu pani, aj na kohokolvek ineho, ked je ublizovane Tebe.