Moja mama je ako posadnutý maniak!

Príspevok v téme: Moja mama je ako posadnutý maniak!
wadjet

Viem, že prispevkov o matkách tu už bolo veľa, ale nemám nervy ešte ich hľadať. Prosím Vás, ako ste riešili to, že Vás mama kontroluje ako malé dieťa?
Mám 20 a študujem - znamená, nezarábam. Mám síce brigádu, ale to mi popri škole nezarobí ani na oblečenie. Takže mama má super argument - my ťa financujeme tak budeš poslúchať.
V poslednej dobe sa zmenila a stále ma kontroluje - prezerá mi Facebook, aj keď nemám ju v priateľoch, minule som nespravila poslednú skúšku, na ktorú mám ešte dva termíny - ale ona mi to stále vyhadzuje na oči, a že keby som sa neflákala s kamarátkami tak by som ju spravila, aká hanba a blabla. Dneska mi dokonca prezerala mobil, ktorý som nechala v kuchyni. Samozrejme našla sms kamarátovi, že fajčím, tak som mala celý deň počúvanie, ako mi ona nebude financovať cigarety - ktoré si nekupujem, raz za čas mi dá kamoška.
Každý deň na intraku jej musim presne v určitu hodinu volať, keď napríklad potrebujem ostať na intraku o deň dlhšie, hneď ďalšie počuvanie, že vôbec niesom doma.
Príšerne mi takéto kontrolovanie ide na nervy, už nemôžem ani mobil nechať niekde položený. Prosím čo mám robiť?
A nie, rozprávať sa s ňou o tom nedá, lebo - ona ma financuje a bodka.

Agnes989