Chcem si dat predpisat antikoncepciu, budu informovat rodicov?

odpovedam2

a delete, ze u mladych to funguje teraz inak ako volakedy? praveze naopak. praveze teraz su mnohi aj do 20 aj dlhsie v celibate, lebo studuju, lebo sa im neche, etc... to nase praprastare matere mali v 16tich uz deti, takze ti to robili od 14-15, sa vydavali velmi skoro. nie ako teraz, vtedy si nemohli dovolit ten luxus dlheho detstva a studia a neviem co. zijeme najlepsiu moznu dobu, vo vsetkych smeroch, tak to je :) narodit sa tak pred co len 100 rokmi, striasa ma predstava ist k zubarovi :D

odpovedam2

xem, a ja tvrdim, ze je to pekne egoisticke od teba, ze asi jedine hak. no to iste. ty si nekazis zdravie a osobnost, ale holka ano. jasne ze pharmatex je lepsia volba ked uz. ano, neni to tak super pohodlne ako HAK, ale zas ma ohromnu vyhodu ze ti nezasahuje do systemu. ach, kedy uz konecne vymyslia nejake sibnute hormonalne alebo ine tabletky pre chlapov? uz ich vidim, ako ich budu hltat jedna radost :D a ver tomu, keby som ho milovala, tak tomu svojmu to brat nedovolim, aby si kazil zdravie len pre to aby sme to mali co najpohodlnejsie a blablabla. trochu obetavosti na oboch stranach nezaskodi. a co ked to z baby tecie? da si intimku. a tie dve hodky pred mydlo sa nemoze, a co? a vies ze na intimne partie je vobec najlepsie umyvat len cistou vodou? to len tak na okraj.
potom ostava len to, ze aby bol chlap fakt sikovny a prerusovat a baba zas si musi pekne ratat plodne dni a vtedy radsej nic. alebo guma. tych moznosti je tolko. ale ked chcete mat vsetko len bez aj zrnka namahy, tak potom ta hak, ale ja by som to nikdy nebrala a ani by som nedovolila to uzivat tomu, koho milujem. radsej sa prisposobit trochu alebo potom NETRTKAT ked to nevedia inak :D

xem

bonprava ty si nejaka feministka ?

moje dievca bolo moje prve ja som bol jej prvy sme spolu par rokov ja som vystudoval SPŠ elektr. a teraz som na VŠ eltrotech. ona študuje chémiu ( ano sme nevzdelanci ožrani vagabundi ..)