Ahojte, prosím Vás, strašne som cez víkend prechladla, ale že brutálne, a potrebujem do dňa- do dvoch vyzdravieť - mám skúšky a zápočty a ako to spravím ked neviem prestať kašlať, smrkať a cez bolesť hlavy sa neviem sustrediť? preto vás pekne prosím o nejaké vaše OSVEDČENÉ recepty, ako sa rýchlo vystrábiť. môže to byť hocičo, ak to zaručene zaberie, všetko skúsim.
ja už som skúšala zázvor, sirupy proti kašlu, čaje s medom, vitamíny. a nič :P
PS: som chudobná študentka, nemám na tvrdý alkohol :D
Blesková, kludne aj drasticka cesta ako vyzdravieť?
vobec nie som zastancom teraflu a podobnych vytahovakov penazi, u nas celkom slusne zabera horuca voda (vriaca) s polovicou citronu, popijat. a ked sa nadcha rozbieha, macat si nohy v najteplejsej vode aku znesies s lyzicou soli, horucu vodu si aj dolievaj, zabal sa do deky a popri mácani popijaj horuci caj, alebo tu vodu s citronom, umna sa po takomto kupeli nadcha ani neprejavi.
Ja moc toho niesom zastancom, ale daj si teraflu. Na nejaky cas ti to potlaci priznaky, cize sa budes citit lepsie, ale v skutocnosti tvoje telo na tom bude rovnako. No nesie to v sebe iste riziko, to maj na pamati a nasledne sa musis riadne a dlho liecit a nebehat cez sviatky.
A ked uz, tak cibulu radsej ako cesnak. Cibula je prirodne antibiotikum ;)
A vraj pomaha aj pivo s ceresnovicou, ale to mi pride skor ako vyhovorka nez pomoc a tazko sa po tom uci ;)
Nikdy nekombinuj lieky s alkoholom.
ja viem len už som zúfalá čo robiť :/ dneska som zjedla už asi pol struka cesnaku až mi je zle od žalúdka, len aby už niečo zabralo :P
no problém je že tieto skúšky sa nedajú preložiť... a nemajú náhradné termíny, mám na ne jeden pokus, takže žiaľ, oddych neprichádza do úvahy :/
Chceš sa zabiť, lieky a alkohol k sebe nepatria !!!