Pokiaľ tá práca človeka baví a on sám je s ňou spokojný - tak je dobrá. Je to individuálne, ako to kto ohodnotí.... :-)
Prvotná úloha nákupcu je predovšetkým
- nakupovanie materiálu/tovaru do firmy. Takže - komunikovanie s dodávateľmi,... Keďže píšeš, že ide o veľkú firmu, pravdepodobne bude mať i zahraničných dodávateľov, takže by nebolo zlé, keby nákupca ovládal aj nejaký ten - cudzí jazyk, aspoň na obchodnej úrovni.
- Vystavovanie objednávok, schvaľovanie, kontrola dohodnutých a fakturačných cien, vyjednávanie dodávateľov, ich výber (všetko to závisí od kompetencii, ktoré sú mu firmou pridelené...). V náplni práce samozrejme môže mať ešte aj iné povinnosti, to už ako je vo firme zaužívané......
Prezraď aspoň v akom meste by si pracovala?