Lekárska fakulta v Martine a Košiciach

Príspevok v téme: Lekárska fakulta v Martine a Košiciach
Dominička_

Ahojte, potrebovala by som pomoc. Som študentka tretieho ročníka na gymnáziu a chcela by som si podať prihlášku do Martina a do Košíc, ale vôbec sa neviem z toho vysomáriť. Mala by som záujem o PEDIATRIU a ZUBNE LEKARSTVO ale nedokážem sa vyznať v tom, že kolko rokou trvá štúdium, a pri pediatrii že či by som si mala podať prihlášku na všeobecné lekárstvo. A ešte niečo o prímačkach - kolko je otázok a z čoho ste sa učili. Ďakujem :-)

Dominicka_

Ďakujem vám, naozaj ste mi s tým pomohli :-) môžemešte vedieť na akej fakulte študujete/alebo ste študovali a či ste spokojný :-) ?

1_Kika

Áno, presne je to tak ako tu písal aj "oui..". Myslím, že keď Ťa prijmú na medicínu, názor na to, čo vlastne chceš robiť zmeníš ešte viackrát.
Ak máš otázky tak sa kľudne pýtaj.

olkoo

Ešte jedna rada:zozen si testovnicu a začni sa uciť cim skor beru tak 5 percent ludi,cize musis byt lepsia ako ti ostatni ... tento rok bol limit 742/800, cize makaj na tom

oui..

k podmienkam na prijatie sa vobec tusim neberie priemer zo strednej, mozno niektora fakulta zohladnuje priemer 1.0.

co sa tyka predmetov, na slovensku biologia a chemia, v cechach aj fyzika.