Ahojte.Mám veľký problem s učením histórie...veľa mien, rokov.Ak si niečo zapamätám a následne sa začnem učiť niečo nové(ďalšiu tému) mám pocit, že už neviem nič.Neviem si utriediť \"naučené\" informácie v hlave,vo všetkom mám zmätok.Kedže je skùškové robi mi to veľky problém.Viete nejaké \"super triky\",ako si efektívne zapamätať učivo?
Neschopnosť učiť sa
Ahoj Viky, učiť sa nevieš preto, lebo maš toho asi veľa, a dochádza u teba k poklesu výkonu, potom sa cítiš unavený, vyčerpaný a nedokážeš sa poriadne sústrediť. v dôsledku preťaženia dochádza totiž k uvoľnovaniu voľných radikálov. ja som tiež študentka a pijem pravidelne nápoj vyvinutý špeciálne pre študentov a ľudí ktorí preživajú ťažke obdobie po psychickej stránke...tento nápoj neutralizuje voľné radikály pomocou antioxidantov ako je resveratrol, zelený čaj, chlorofyl, vitamín E, selén... dalej mikroživiny, ktoré sa postarajú o to, aby sa opať rozprudila telesná i duševná energia a to vitaminy B teda B1, B9, B12 dalej cholín, železo, koenzým Q10, L karnitín, dextrozu a performance....u mna už nesmie chýbať, je to zdrave a pomohlo mi to pred skúškami citím sa fit a dokážem sa naučiť viac. ak chceš viac info tak sa ozvy jednej pani od ktorej to odoberam, kedže to nieje nikde dostupne len u nej na mail moje.zdravie.AV@gmail.com možno pomože aj tebe...držim palce.
Ahoj Viky5
Paci sa, povyberaj, poskusaj www.ako-sa-naucit-skor.com
Z mojej skusenosti je vyborne zmenit pohlad na informacie: napriklad ak studujes geologiu, vec ze rovnako ako sa svet hybal dopredu pred 100 200 500 rokmi, je ludske spravanie rovnake a rovnake aj pokroky (bez poznania historie si myslime ze vsetko co sa teraz deje je unikatne-s poznanim historie sa vlastne dozvedame ake rovnake to bolo v minulosti).