Info o bulímii

Príspevok v téme: Info o bulímii
interest

ahojte dievcata, viem ze to mate tazke, ale rad by som vedel jednu vec... a to tuto: potrebujem vediet, kolko toho bulimicka vlastne percentualne prijme,,, ak za cely den vsetko vyvrati. kolko toho v nej vlastne zostane. ak naúriklad prijme 5 hlavnych jedal za den, a po kazdom ide zvracat. dakujem. je to cisto informacia pre mna, nikde to nemienim dalej posuvat ani nic ine.

Janska

Ja nie som odborník čo sa týka biológii tela a procesov v ňom, ale podľa vlastných skúseností, som nepriberala vtedy, keď som bola "dôsledná" a hneď išlo všetko von. Pravdepodobne tie cukry, ktoré telo prijalo, hneď aj spotrebovalo, keďže išlo o jediný príjem energie, ktorý som mu dodala...po roku takéhoto spôsobu života (každodenné vracanie niekoľko krát do dňa) som bola vyčerpaná a nie všetko sa podarilo dať von úplne, a akonáhle niečo ostalo telo ukladalo. začala som priberať... V prvom rade Ti chcem povedať, kalkuluješ. A to nie je dobré, je to znak toho, že tvoju myseľ má stále pevne v moci postava... a po druhé. Raz príde čas, ak to budeš chcieť ukončiť. Uvedomíš si väzenie svojej vlastnej hlavy. Ako Ťa má postava v moci a ovláda celý tvoj život. Prečo to nespraviť hneď a zmeniť spôsob života, s kt. budeš spokojná do konca života? a po tretie. Ak sa aj rozhodneš prestať vracať, asi až vtedy si uvedomíš akej silnej závislosti čelíš. A zbaviť sa silnej závislosti nejde zo dňa na deň. Ak budeš chcieť s niekým o tom pokecať: janaguzyova@gmail.com ... pa :)

Žužova

Jánska , takže ak zjem kopu kopu sladkého naraz a hned to dám aj von.. takých 80% určite,priberiem aj tak ? pretože už dlhšie takto ,,fungujem" a prirastok na vahe som nespozorovala . Ako je to stými cukrami ?

Janska