Potrebujem pomoc lebo to nezvládam....

Príspevok v téme: Potrebujem pomoc lebo to nezvládam....
Diandra

Zdravím Vás mám trochu problém no viac než trochu mám 17 a zaľúbila som sa do učitela na jednej akcií kde sme boli hneď ako sme prišli domov pridala som si ho na fb a začala si sním písať (priznám sa že ani v najlepšom sne som nečakala že mi tú žiadosť prijíme a odpíše mi ) Prvý deň sme si písali strašne dlho potom to trochu upadlo lebo bol v práci a večer bol už unavený..... V jeden večer mi zavolal aby mi vysvetlil že je odomňa starší a asi by sme to nemali robiť ale zvrhlo sa to nato že sme si potykali a začali si písať ako kamaráti riešili sme spolu uplne všetky témy od športu cez politiku až po sex... Potom som mu navrhla aby sme si zavolali ešte raz bol úplne unavený a chcel ísť spať ale pokal na mňa a ten telefonát bol vážne nádherný a ja som mala pocit že sme niečo viac ako kamaráti no potom sa zrazu úplne zmenil začal byť nepríjemný arogantný a povedal mi aby som ho nechala už tak.... Teraz je to týždeň čo sme bez kontaktu v škole sa síce vidíme ale vôbec sa nebavíme a mne to zlomilo srdce vždy keď ho vidím zle sa mi dýcha a chce sa mi plakať ja fakt neviem čo mám robiť a ako to vyriešiť aby sme boli opäť spolu alebo aby som aspoň ja mohla byť v pohode.... Za Vaše rady ďakujem som vážne zúfala lebo mi strašne chýba ;-(

Diandra

@Useyourmind No chápem čo mi tu píšeš ale lahko sa to hovorí tažšie vykonáva.... A nie nevzrušujú ma starší a on nieje ženatý je úplne slobodný ale nejde oto on je proste úplne úžasná osobnosť a to ma na ňom dostalo vieš... A proste k tým chvílam stráveným v hoteli ti len dodám že hneď ako som dopísala tento príspevok mi ,že ho všetko čo mi povedal veľmi mrzí a pozval ma k sebe samozrejme že som prišla ale čo sa dialo dalej nebudem tu rozmazávať ....

Useyourmind

Počúvaš sa ??? čo vlastne píšeš ?
Tak keď zvážiš situácie
je to absolútne neprijateľné
Ako sa zaľúbiš do učiteľa ?