Nenávisť k vlastnej sestre

Príspevok v téme: Nenávisť k vlastnej sestre
Majka_8

Ahojte chcela by som sa poradiť či má vlastne ešte zmysel ju považovať za sestru a dať jej zas šancu alebo zabudnúť že nejakú mám. Sestra má 20 a ja 19 obidve študujeme. Kedže sa pred nedávnom rozišla s priateľom zas býva u nás.
Strašne ju nenávidím je sebecká, falošná a strašne náladová. Myslí si, že stále má len ona pravdu a nebodaj aby som si povedala svoj názor. Stále ma ponižuje že som tučná (mimochodom mám 58 kg) a ja som sa donedávna k nej správala tak pekne. Snažila som sa a aj s mojím priateľom sme ju brávali von na kávu aby nemusela doma sedieť ako chudiatko. Peniaze jej požičiavame,ktoré nevie poriadne ani vrátiť. Mám chuť jej niečo spraviť za to všetko zlé čo mi už spravila.

Majka_8

zaujímavé ako tu ľudia dokážu pomôcť dakujem :) budem musieť lebo ma porazí aspoň že mám priateľa a vo všetkom mi pomáha len som sa potrebovala poradiť a inde

Maoam

no to ma vobec neprekvapuje, ze skasirovala aj uroky a svoju jednorazovu pomoc ti nezabudla dlhe mesiace opakovane dookola pripominat........typicke

otvor oci, fakt

Majka_8

popravde raz mi už požičala ale to som jej vrátila aj z úrokmi (dosť veľkými) a to mi nezabudla niekoľko mesiacov vykrikovať ... už taká sprostá nebudem ved mám vlastný rozum ... keby sa aspoň izba nejako dala predeliť

Maoam

najskor by ju poslala do riti alebo nech si pozicia od priatela alebo nech menej je, aby z tych 'prilisnych' 58kg schudla...

jasne, ze by ju nijako nepodporila, iba by ju dala verbalne dolu

kabel

nejde o to, aby sa to vyplacalo, ale ked sa niekto na tebe evidentne odreagovava kvoli vlastnym mindrakom, tak nebudem ho este aj financne podporovat :-D
ona by ti poziciavala peniaze?

Majka_8

dakujem Maoam otvorila si mi oči a aj pomohla vo všetkom máš pravdu aj som si myslela že trošku závidí lebo s priateľom som už vyše 2 rokoch a ona mala stále skazené vzťahy nenehám sa ňou ovplyvňovať

Maoam