Chcela by som študovať ošetrovateľstvo. Mám sa do toho púšťať alebo nie. JE vôbec v našich podmienkach zdravotná sestra ohodnotená a to nemyslím len čo sa platu týka. A budem po troch rokoch VŠ pracovať na oddelení bez toho aby som si robila špecializáciu? Vaše názory? ďakujem :)
Byť či nebyť zdravotnou sestrou?
ja som sestrička a nidky by som nemenila, čo sa týka VŠ veľa penazí ma to stálo, ale neodradilo, tak šup do svojich plaánov. ja som od malička cchela byť sestričkou a ňou aj som a som hrdaaaaa....
Ja študujem na LF v KE a na odbor OŠE by som nešla. Prakticky s mierne väčším úsilím vyštudujem aj VL a je to rozdiel.
Ja študujem na VL ale bývalá spolužiačka na OŠE, takže si viem porovnať aj systém a aj plán podľa akého postupujú.
Ja som mala "sesterskú prax" po 2. ročníku, ale vôbec nás nebrala ako zdravotné sestry, ale ako medikov, ale keď bola ona na praxi tak robila doslova podradné práce.
Určite by som zašla na DOD na tú ktorú fakultu a zvážila by som rozhodnutie.
Prečo by mal byť pocit nedostatočného ohodnotenia výsostne spojený práve s povolaním zdravotnej sestry? Podhodnotená sa predsa môžeš cítiť v akomkoľvek povolaní, nielen ako ošetrovateľka. A špecializácie robené počas praxe podľa mňa dosť pomáhajú rozšíriť si odborný obzor. Navyše je povinnosťou zdravotníka celoživotne sa vzdelávať, teda aspoň do dôchodku:), treba predsa zbierať kredity.
Práca zdravotnej sestry je krásne povolanie. Ale musíš počítať s tým, že to nie je práca s papiermi, čo musíš spraviť sa nedá odložiť.. ide o životy a tam treba vyť furt pripravený na najhoršie. Ja študujem medicínu, súčasťou toho je sesterská prax, a baví ma to je to veľmi pekné povolanie a keby som nešla po stopách medicíny určite idem týmto smerom :)
Si altruista? Ak nie, kašli na to. Frustrovaných zdravotných sestier máme dosť.