Zamestnavatel ma nechce pustiť do školy

Príspevok v téme: Zamestnavatel ma nechce pustiť do školy
nepodstatna1

Mám taký problém , externe študujem na SPU (1rok.).Som zamestnaná v jednej spoločnosti, cca 4 mesiace ( už nie som v skušobnej dobe ) . 13.14.15.16.1.2014 potrebujem isť do školy, ale zamestnavatel mi nechce dať dovolenku, resp. v zmluve mám že v istých dňoch si nemožem vziať dovolenku. Vypoveď už dať nemôžem lebo nie je 1vého. Ci by sa dala dať výpoveď dohodou - neviem či by si dovtedy dokázal najsť náhradu. Na PNku sa nemôžem dať lebo mám ešte detského lekára, samozrejme možem prestúpiť k normálnej , ale bojím sa že by mi počas tých dni prišla kontrola a jabolav Nitre.

Tak sa vás pýtam , aku mám možnosť isť do školy ? Čo možem vymyslieť ?

Čo by sa stalo , ak by som len tak neprišla do práce? , zamestnavatelovi by som to oznámila ...

Alebo čo by sa stalo , ak by som sa dala na PNku a prišla by na to kontrola ? Aka je pokuta ?

Prip. je dajaká iná možnosť ?

Za vaše rady velmi pekne dakujem , lebo neviem tento problém vyriešiť :)

0vecka

to je jedno je to relana situcia mozes sa zaseknut vo vytahu v opustenej budove bez mobilu... napr vysoka skola v decembri po skuskach... nemozes za to a nemas to ako oznamit?

mozu ta za to vyhodit?

A tym zaspatim som myslel nejaku chorobu popripade ti niekto bez tvojho vedomia dal do pitia nejaky prasok na spanie...

sdgsdgs

0vecka: mozu, lebo ona ani nikto nema dokaz ze sa to naozaj stalo, ani ziadny paragraf od lekara. ale zamestnavatel ma dokaz ze v praci nebola a nerobila svoju pracu

Prezyvka55

0vecka za zaspatie je absenca, na koleno treba papier od lekara, zaseknutie vo vytahu no minimalne by bolo treba kontaktovat sefa ze bude meskat inac absencka.
Riesenie tychto situacii nie je take zlozite, vacsinou je to vsetko absencka :D

0vecka