Takže kde začat..........hmmm....no tento rok som sa stala študentkov gymnázia....hned prvy den ako som tam prišla som to tam nemala rada a o tyžden na to som odišla na bchodnu akakdemiu......lenže tam bola velmi slaba vyučba......takže som bola nutena vratit sa spet na gymnázium.....no nenavidim to tam doslova.......učenie mi problem nerobi aj ke dma zrovna netesi da sa ........ale neznasam tam všetko ostatne.........mam retardovanych spolužiakov fakt s nikym si nerozumiem......pridu mi ako s inej planety (aj ked asi s inej planety budem ja) prote uplne ich neznašam.....najradšej by som každemu povedala čo si o nom myslim a šla preč......lenže rodičia ma uš zrejme nepustia nikam a budem tam musiet ostat............no psychicky to tam nezvladam mam strasne depresie ked som v skole najradsej by som odtial vyskočila oknom......alebo sa rozplakala alebo proste neviem čo robit fakt netušim každy den mam s toho depku.............myslim že 4 roky to tam nezvladnem važne .........proste us len pri tom pomysleni.........okrem toho nemam tam žiadnych kamaratov som outsider....nikdy sa mi to nestala na zakladnej som mala kamošky super triedu všetko klapalo......ale teras osm sa s nimi rozdelila sme v kontakte to ano ale us nemaju tolko casu.....von chodim aj všetko ale proste nedokažem mysliet na nič ine a strašne ma to rtápi......poradte mi niekto čo mam robit ?
Nenavidim novu skolu
Nerozumiem, ved skola zacina v septembri ci ako? Ak teda v septembri, tak ty si sthla za necely mesiac nastupit na gymnazium, prestipit na OA, pchopit ze tam je slaba vyucba a opat sa vratit na gympel? Rozumiem dobre ci mi nieco unika?
stačí ti nájsť jednu kamarátku a hneď sa ti to tam bude zdať lepšie, určite tam bude aspoň jedno také dievča, buď trpezlivá, časom sa to utrasie
nemáš školu rada len pre spolužiakov? a čo učitelia a úroveň výučby? nezaujal ťa žiadny predmet či učiteľ? naozaj nič, čo by ťa zaujalo?
podla mna si z martina :D