Ahojte, chcel by som sa poradiť,
no neviem s kým a komu, keďže mojich rovesníkov
absolútne nezaujíma ich budúcnosť a mojim rodičom, je to jedno - aspoň to tak od nich vyznie, pretože sa nezaujímajú. Študujem na ekonomicko-elektrotechnickej strednej priemyselnej
škole (dosť odvážna kombinácia), no vždy som sa chcel poberať
gastronomickým smerom, pretože ma baví variť, viem to a každý,
kto ochutnal čo som navaril si to nevedel vynachváliť - nebolo to
zo zdvorilosti ale naozaj im to chutilo. Chcel by som byť šéfkuchár,
a už sa vidím aj na tom poste, ale dá sa to dosiahnuť z mojej
doterajšej školy? Môžem sa rekvalifikovať na kuchára? Čo myslíte,
brali by ma zamestnávatelia vážne ak by som im napísal do životopisu,
že som absolvoval elektrotechnickú školu a chcem robiť kuchára a neskôr
šéfkuchára? Dosť ma to zaráža a niekedy sa bojím o svoju budúcnosť.
Prajem pekný deň.
Chcem sa stať majstrom v obore, ktorý neštudujem poradíte mi?...
ahoj,ja mam hotelovku a po skonceny skoly som robil kuchara asi 3 roky no a ked prisla kriza tak som zacal robit vsetko co sa dalo....aby som zarobil a prezil..... robim ako mechanik strojov a zariadeni....a nemal som ani sajnu o takej praci,vsetko sa da naucit....
az budes sefkuchar tak mi daj vediet ja mam prax z irska a londyna zavarime si spolu,mozno aj v tvojej restike ;-)
Ahoj patttttttttt
Si vyhral :D
Uz len tym ze sa nenechas ovplyvnovat okolim a po druhym tym ze si nasiel co ta v zivote bavi a naplna.
Skus to vziat do buducejsej roviny ... zrejme kedze ta varenie naplna budes sa v nom chciet posuvat. cize prijimat stale dalsie zdroje mudrejsich ucitelov .. kedze pojdes do coraz uzsej vrsty kucharov, budu tieto zdroje drahsie a vacsinou koncia aj certifikatmi alebo dakym dokladom. samozrejme ucenie od inych kucharov - za to nedostanes certifikat, mas za to skusenosti / vedomosti, ktore si mozes dat nasledne certifitkovat.