Veterina

Príspevok v téme: Veterina
Di*

Ahojte, neviem ako to tu chodí a či vôbec niekto zareaguje na môj problém, ale za pokus to stojí a vopred ďakujem všetkým, ktorý sa pripoja a poradia mi.

Takže, som študentka na Obchodnej akadémii a veľmi by som sa chcela venovať veterine. No mám taký problém, že chémiu na strednej neštudujem a na ZŠ mi vôôbec nešla, takže neviem z chémie prakticky nič, mám iba chabé základy. Mám taký pocit že s prijímačkami to bude problém. Vedel by mi niekto povedať, aké náročné sú tie skúšky a čo všetko by som si musela ne tej chémie naštudovať? Prípadne poradiť mi nejaké knižky, kde sa chémiu, ktorú tam budem potrebovať naučím? Alebo bol by niekto taký láskavý a poslal minejaké veci a testy ktoré sú potrebné? (ten kto študoval veterinu v Košiciach)
Oplatí sa mi to vôbec, kedže ku chémii nemám blízko? Bojím sa, že to proste nezvládnem.

Zuzu232

Joj a ešte tvoja otazka či sa to opalti :
Veterina nie je škola kde sa budete učit o ,,zvieratkach´´ ....
Je to predvsetkym veterinarna MEDICINA.... hovori sa že je to dokona tažsia škola ako medicina...
študenti sa tam učia velmi velmi vela..cele dni, tyzdne, mesiace.... maju malo volneho času.... okrem toho predmety tam su dost tažke.....zvladat sa to da len tak,ked tomu obetujete naozaj vsetko...
Ale ked je to tvoj sen, urob vsetko pre to aby sa splnil :) učit sa buseš ,,len ´´ 6 rokov.... cely život potom možes robit to, čo ta bavi...

Zuzu232