Prosím o radu!

Príspevok v téme: Prosím o radu!
martuš

Chcela by som poradiť, ako mám jemne partnerovi naznačiť, že sa mi nepáči jeho zamestnanie. Študujem aj vysokú školu a mám väčšie nároky. A jeho zamestnanie je pod moju úroveň. A inak ho mám rada. Myslím na budúcnosť, potom by to mohlo byť horšie. Už som mu to aj naznačovala, povedal, že mám pravdu. Ale myslí si, že mu to spadne z neba! Ďakujem...

success

ahoj,
ja tiez studujem na VS a pracujem v kancelarii, moj priatel je robotnik a nema ani maturitu, ale ma takeho ako sa ludovo hovri "filipa", ze by sme mu ho mohli vsetci zavidiet, ja ho lubim takeho aky je a aj s tym co robi. Moja rodina nim sice nie je nadsena, lebo vraj to nie je partia pre mna, ale naopak moji priatelia ho beru uplne v pohode. Ja som zastanca nazoru, za ak ho milujem nie je co riesit

damaxy

ja si vážim ludi pre to ,čo su.Nie pre to ,čo maju pred menom.Som za vzdelanie,ale nie za každu cenu.Synovec opustil nanutenu veterinu v štvrtom ročníku rodičia boli na infarkt,obaja VS,starí rodičia tiež.On je spokojný má svoju prácu babu s VS,akurat penazí pomenej ako mohol mat.Ale ked sa o nom hovorí,každý len spomína aká škoda,ale nevedia pochopit aký je on slobodný a stastný.Hoci to mrzí aj mna,ale je to jeho život a my mu nemožeme niečo vnucovat.ak ti nevyhovuje jeho vzdelanie,bude vas to o chvilu rozdelovat a ak do tejto temy prispeju aj rodicia,tlak sa moze este zvýšit, nevidim dalej vasu spoločnu buducnost.

zuzka 001

Ja mám výšku a môj manžel nemá ani maturitu. Pracuje ako robotník. Napriek tomu má väčší všeobecný prehľad a prirodzenú inteligenciu ako ja a nájde si spoločnú tému s hocako študovaným človekom. Mám ho rada takého aký je. Tvoj problém by som pochopila iba keby sa jednalo o prácu, ktorá je v rozpore so zákonom.

kara