Zdravím! Chcela by som sa s Vami poradiť.
Mám 20 rokov a nemám skoro žiadne skúsenosti so vzťahmi... Myslím, že nie je problém v tom, že by som bola škaredá alebo hlúpa, ale nie som typická baba. Na svoj vek vyzerám veľmi mlado.. na takých 15... a okrem toho mám veľa chlapčenských záujmov a študujem na technike... takže neviem, či to nie je nahodou ten problém...
Takže som sa prednedávnom odhodlala po dlhšej dobe navštíviť pokec a skúsiť nájsť niekoho tam... a tak sa aj stalo... našla som tam jedného sympaťáka... po asi mesačnom písaní sme si dohodli stretnutie v kaviarni a zároveň si vymenili čísla... na moje prekvapenie bol ešte viac fajn ako som čakala (bol to veľký fešák, bol o 6 rokov starší, nevyzeral vôbec na to, žeby potreboval pokec na zoznamovanie...dokonca som sa čudovala ako to že nikoho nemá, ved bol inteligentný, vtipný...)...
naše stretnutie prebiehalo celkom fajn, dobre sme sa bavili a porozprávali... po dvoch hodinách ma odprevadil a rozlúčili sme sa pusou na líce... každopádne som z toho stretnutia odchádzala s dobrým pocitom a čakala som, že sa do troch dní ozve, ved číslo mal, alebo že aspoň napíše... ja som si predsavzala, že ja ho prvá kontaktovať nebudem podla pravidla: "po prvom rande sa má prvý ozvať chlap, ked sa neozve-nemá záujem"... a on sa do troch dní neozval...tak som sa zmierila s tým, že som ho asi nezaujala a že nemá záujem...
no on sa po necelom týždni predsa len ozval-napisal mi spravu, že ako sa mám a že či ešte mám záujem si s ním písať po našom stretnutí... mám to chápať, že má o mňa záujem, alebo si len overoval, či ja nie som náhodou tá, ktorá nemá záujem... alebo čo to v mužskej reči vlastne malo znamenať, myslíte, že by sa chcel ešte stretnúť ??? Ďakujem vopred za odpovede... :)
Má o mňa záujem?