Ste silní, keď je toho veľa?

Príspevok v téme: Ste silní, keď je toho veľa?
lujzax

Dobrý deň, chcem sa vás opýtať, ako sa vysporiadúvavate s obdobím, keď toho máte jednoducho až až, strašne veľa vecí musíte spraviť. Ako sa postaviť k tomu s chladnou hlavou, odhodlaním, optimizmom, elánom, proste zostať silný v danom období??...musí sa to dať, preto sa vás tu chcem opýtať, ako sa s tým vysporiaduvávate :) a chcem to dosiahnuť aj ja potom, lebo viem, že v živote ma čaká to isté, možno aj horšie (hádam nie), už budú starosti okolo vlastnej rodiny, práci,
...no teraz len študujem, blížia sa skúšky, zápočty, projekt, brigádujem, doma pomáham (vonku aj vnútry), s priateľom som (s kamarátkami teraz už moc ani nie, lebo to by som už fakt nestíhala).
Teraz mám akurát také obdobie, a všimla som si, že vždy, keď mám veľa vecí porobiť, premýšlam ako to všetko stíhnem, ako si to zorganizujem, následne začínam mať pocit, že to nestíhnem a vtedy to príde, nervozita- proste prestanem byť silná.
Vopred ďakujem za vaše skúsenosti,rady! :)

Maoam

skopiruj, vytlac si to a nalep si to niekam :D

to su len osobne skusenosti, nic viac, ucime sa cely zivot, ale zatazove situacie maju svoje plus v tom, ze na nich rastieme

drzim silno palce, nech ti to vsetko vyjde a VER SI, vzdy si ver, sama sebe

lujzax

:-O ďakujem Maoam, vážne múdre slová a rady, normálne ma to nakoplo a isto si to pre ďalšie nakopnutie znova prečítam :)

Maoam

a este maly tip, ak si zaciatocnik, tak si urob plan, napis si veci bod po bode na papier podla dolezitosti (napr. 1. zapocty, skusky, 2. osobne veci, takisto aj relax po zatazovych dnoch, 3. brigada, 4. ostatni ludia) - lebo nikto nemoze zvladat naraz vsetko rovnako intenzivne dobre

to sa proste neda

kamosi pockaju, ak o teba stoja, priatel - ak za to stoji, bude mat pochopenie a podpori ta, atd.