Požadovaná funkcia je prístupná iba pre administrátorov

Čo ísť študovať?

Príspevok v téme: Čo ísť študovať?
domca566

Asi ako každý študent končiaci Strednú skolu, tak aj ja mám tento problém. Neviem sa rozhodnúť čo študovať? Alebo, či sa vôbec oplatí ísť niekam študovať.

Práve študujem na OA. Pocas celej strednej som mala jednotky, dvojky, sem tam nejaká tá trojka.
Predmet ktorý mi nikdy nešiel je matika, takze ideálna Výska by bola bez nej.
Rozmýslala som uz nad tymito odbormi:
Pôrodná asistentka, Sociálna práca, Výživa ludí, manažment, Účtovníctvo.

Čo by ste mi poradili? Rozmýslala som uz aj nad tým ze si dám prihlásku na Vs az o rok, a pocas toho roku si nieco zarobím na brigádach a budem mat viac casu na premyslenie. Neviem, fakt neviem co mám robit :(

domca566

neboj, na právo by som nesla ani keby neviem co bolo, fuuj právo, ja by som sa tie chu*oviny nemohla učiť, až mi zle je

Mimulus

Manažment je super, aj právo je super - dokonca aj technické smery sú dnes v kurze. Lenže čo sa stane o pár rokov? Ja to neviem - podľa mňa sa oplatí pracovať v pohrebníctve. To bude vynášať vždy :D

Mimulus