Ahojte.
Som študentkou na univerzite, tretí ročník. Stále chodím na prednášky, nevymeškávam, čiže mám všetky poznámky. Tesne pred skúškovým sa objavia "študenti", čo sa celý rok neukázali. No a samozrejme vždy na konci semestra mám na fb plno správ, kde ma prosia aby som im poznámky poslala.
OK. doteraz sm s tým nemala problém.(4 semestre) No začína ma to poriadne štvať. Náhodou niekomu neodpisujemm, alebo napíšem, že nedám, tak som zrazu najväčšia krava na škole.
WTF? !!!!!
Každý ma využíva
ok, tazko ti je samej. A je tam teda niekto kto si aspon ako tak zasluzi tie poznamky a pozdravi ta aj mimo skuskoveho? pretoze ak sa ti ludia inokedy tvaria ze neexistujes, si sama tak ci tak.
No viete, keď ťažko mi je samej. Mám ešte aj takú kombináciu predmetov, kde som sama v odbore, takže vlastne nemám skutočných spolužiakov.
cim dalej tym viac si zacinam mysliet, ze ak chce byt clovek uspesny, musi si selektovat uspesnych (alebo minimalne snazivych) a nikdy nie naopak.
CHARITU mozes robit ked nieco dosiahnes, to je sakramensky zakladne pravidlo, najskor pomoz sebe a potom inym :)
sice sa mi to lahko hovori, kedze som v takej situacii nebol, ale napisal by som si na FB status ze "neprijimam ziadosti o poznamky" ci nieoc podobne.. ale aby to neodradilo ludi, co stoja za to..
porisko
CHLADNE , avsak pravdive...
to mi pripomina mojho brata.. ked nieco chce, tak som najsamlepsi bracek na svete.. (ked potrebuje napr odvoz do rakuska aby si nakupil pekne oblecenie), ale ak chcem od neho nejaku malickost (napr nech mame nainstaluje na pc nejaky program), tak ma nepozna a ignoruje..
a presne ako winki pise :)
seed:leech ratio musi byt minimalne 1:1 !!! tj. pomozem 4x, ziskam pomoc 4x a nie ze pomozem 0x a ziadam pomoc 8x to je blbost na netu, odporuje to kolektivnemu boju na VS.