Medicína?

Príspevok v téme: Medicína?
didianka

Poraďte mi prosím vás. Uprednostním radu tých, čo tu študujú, o medicínu zaujímajú, alebo majú niekoho známeho na medicíne. Mám 19 rokov a študujem na Strednej zdravotníckej škole- odbor farmaceutický laborant. Študujem tu predmety ako napr.: príprava liekov, farmaceutická chémia a analýza liečiv, farmakognózia, farmakológia, jazyky, v prvých ročníkoch aj matika a fyzika, ... O pol roka ma čaká maturita. Už dlho zvažujem, že by som chcela byť raz doktorka, možno kožná (dermatologička). Po mature si chcem dať pauzu, určite aspoň rok a zamestnať sa v lekárni ako laborantka. Slušne si zarobím a popritom by som sa chcela poctivo začať učiť na prijímačky na túto školu. Je tu však ALE. Od tretieho ročníku ma už "až tak" nebaví učiť sa, čo by mohol byť veľký problém. Neviem sa sústrediť, keď sa učím. Rozmýšľam často nad úplnými banalitkami- ako byť krajšia napr. :D dosť ma baví móda, starať sa o seba, pekne vyzerať, chalani... oh nepokračujem. Ale vždy si poviem, koho vlastne baví učiť sa? A je tu ďalšie ale. Chémia je pre mňa náročná (preto sa ani nepokúšam dostať sa na farmáciu, na ktorú je môj odbor zameraný), detto matika a fyzika. Ale ostatné predmety myslím, že by u mňa nemuseli byť problém. Myslíte, že by som túto školu mohla napriek týmto negatívam zvládnuť?

Dadula56

Ist na medicinu, pokial nevies sediet 12-16 hodin denne na zadku a ucit sa je uplne zbytocne.
Oblbovaky ti tazko pomozu, je to hlavne o zeleznej voli.

Lilyyy

"....zamestnať sa v lekárni ako laborantka. Slušne si zarobím...."

to je koľko ? aký plat majú laboranti s maturou v lekárni , prosim ?
Pýtam sa, lebo ma to zaujíma.
Vďaka za odpoved :)

jj, a medina to sú hodiny, hodiny, týždne presedené nad knihami.
A keď si taká, že moda, chalani, party, zábava , tak na tu medinu radsej nechod a uži si radšej život :):)