Zdravím, idem reklamovať mobil, nenabíja mi, niekedy áno, ale niekedy ani za svet nechce nabíjať, prípadne začne a kým položím telefón, tak znovu prestane, tipujem to na nejaký problém s kontaktom na tom mieste kam sa dáva nabíjačka..tá na chybe nie je, lebo som skúšala aj nabíjačky iných ľudí..v prípade, že to nebudú opravovať, ale rozhodnú sa mi telefón proste vymeniť, chcela by som vedieť, či môžem požadovať aj výmenu za iný tovar alebo odstúpenie od zmluvy. v reklamačných podmienkach majú, že zákazník má právo na výmenu výrobku alebo odstúpenie od zmluvy, ak sa vada nedá opraviť, len neviem, kedy mám právo na ktoré z toho..alebo je to na mne, či si vyberiem výmenu alebo odstúpenie? chcem vedieť na čo sa pripraviť, aby ma neoklamali.. ďakujem :)
Reklamacia - odstúpenie alebo výmena
na odstupenie od zmluvy ci vymenu tovorau mas pravo jedine v pripade, ze chyba je vyrobna a nesposobil ju uzivatel zlym uzivanim a chyba sa neda odstranit.