Požadovaná funkcia je prístupná iba pre administrátorov

problémy s tráviacim systémom

Príspevok v téme: problémy s tráviacim systémom
niceo

Dobrý deň, už dlhšie mám problémy so trávicou sústavou, a to že každý deň hlavne(okolo 6) večer sa začne ozývať zo žalúdka všetky možné zvuky posunov po črevách niekedy je to spojené s plynatosťou, skúsil som brať espumisan nepomohlo bol som u doktora robili mi odbery krvi nič nezistili taktiež vzorky moču a stolice, gastroenterolog mi robil gastroskopiu zistil dva male hojace sa vredy predpisal mi helicid a kinito na palenie zahy problemy neprestali pre doplnenie stravujem sa zdravo a pravidelne jem ovocie zeleninu + vitaminy Bion 3 prevažne jem ľahké jedlá nepijem alkohol ani prilezitostne mam 19 rokov študujem na vysokej škole vaha 72kg vyska 179 cm, problemy trvaju priblizne pol roka gastroenterolog mi povedal, ze s tým nič nemôže spraviť dakujem za radu

RNG

Pred mnoho rokmi som suysil zobrat lyzycu octu na radu dr Whittakera, a pomohlo po pri pale. Vtedy som konecne objavil rozne suvislosti okolo travenia. Dnes sa vyroba kyselin da velmi lahko zistit na r Heidelbergovou kapsulou, kde ti meraju mnozstvo a aj vyrobu kyselin v zaludku. Na 98% ti co maju caste, paly(ako som mal kedysi aj ja) maju touto metodou namerane primalo kyselin. Ale kedze je to proti vsetkemu co hlasa drviva vacsina lekarov, o tejto metode presneho merania kyselin sa asi nedozvies inac nez odtialto(pochybujem, ze by o tom tvoj gastroenterolog vobec vedel)
www.phcapsule.com

Ja po dlhych rokoch trpenia na paly dnes netrpim, ked si doplnim kyseliny.
A kyselinami zo zaludku poskodeny pazerak sa mi celkom vyhojil. Lebo pri dostatku kyselin v zaludku sa uzaver medzi zaludkom a pazerakom pevne uzavrie, a kedze sa tam nevytvaraju plyny a peny z kvasenia a hnitia,lebo dostatok kyseliny to potlaci, nema co ten uzaver nasilne otvorit.

Maros75

RNG......skusil si niekedy pri paleni zahy hodit do seba napriklad kyselinu ascorbovu??