Uz si neverim

Príspevok v téme: Uz si neverim
Studentrobko

Som studentom vysokej skoly, doteraz som o sebe nepochyboval, ale prisli ustne skusky a moje sebavedomie rapidne kleslo. Mam pocit, ze som najhlupejsi student na akademickej pode. Ucim sa poctivo na kazdu skusku, aj tyzdne, ale akonahle si sadnem pred skusajuceho, pride tma, okno a hanba. Nedokazem mu odpovedat na primitivne otazky, ktore vie aj lajk. Neviem v com je problem ci som naozaj taky blby aj ked som to na chodbe vsetko odrecitoval ale pred profesorom si pripadam ako v zlej nocnej more. Zvycajne vystrelim prvu odpoved co mi pride na mysel a je to ta najvacsia blbost na svete a hanba dokonca zivota. Fikca: profesor sa ma moze spytat: ,,Okolo coho sa toci nasa Zem?\" moja odpoved: ,,Mesiac?\" je to naozaj zle a ja uz neviem co zo sebou. Nechapem ako som mohol doteraz prechadzat. Neocakavam ze mi pomozete ale aspon som sa vypisal.

Meretseger

Človeče, akoby som o sebe čítala:) Škola ma fakt baví - študujem históriu - a učiť sa učím, len tie ústne ma dorážajú. Teraz na začiatku semestra (aké pokračovanie skúšok? Jedine ak úplne posledné opraváky) som zistila, že z jedného blbého predmetu bude ústna a to si už teraz môžem zapísať do indexu FX :D
Alebo na maturite... Angličtinu ovládam skvelo, sloh som dala na 100% a ústnu skúšku na trojku ;) Tož ťa chápem.
Neber to moc vážne, prvá vec. Ďalšie, čo sa mi osvedčilo, je ísť na ústnu medzi prvými a nestresovať sa dve hodiny na chodbe, zabudneš i to, ako sa voláš. V neposlednom rade sa snažím vytiahnuť skôr svoje všeobecné vzdelanie a nie suché fakty, čo som sa nadrvila, tými to ako keby "podfarbujem". Snažím sa to celkovo odľahčiť (to neznamená, že tam prídem, vyložím nohy na stôl a začnem nezáväzne konverzovať... ale takmer :D).

Studentrobko