ahojte, mám 24 rokov s priateľom chodíme 2 roky( zatiaľ je to môj najdlhší vzťah) a bývame spolu v prenajatom byte v meste kde obidvaja študujeme, inak pochádzame z iných miest.Vo vzťahu nemáme vôbec žiadne problémy, ľúbime sa a opísala by som ho ako harmonický, problém tkvie skôr vo mne a v akýchsi nevyburených pocitoch ktoré pociťujem v sexuálnej oblasti. Momentálne po skúškach som doma u rodičov a s priateľom som dlhšiu doma nebola. Mám často myšlienky také, že by som sa rada vyspala s niekým iným len tak, neviem prečo niekedy sa sama na seba hnevám,či dokonca hanbím za tieto bludné myšlienky.Inokedy si pomyslím,že takéto konanie nevery by sa mi absolutné nevyplatilo, keďže mám čo chcem a môžem byť s tým spokojná. Nechcela by som ale prísť o svoj dobrý vzťah. Nerozumiem prečo mi chodia po rozume takéto úlety. Neviem , či je to spôsobené tým, že s priateľom som momentálne netrávila spoločne toľko času alebo mi hormóny bijú neskutočne do hlavy :-D. Inak nám to v sexuálnej oblasti celkom klape,radi skúšame nové veci a pod. , osobne neznášam stereotypy a som z toho na nervy. Dalo by sa aj povedať že si na sex dosť potrpím, nevravím že je to to najdôležitejšie v živote ale pre mňa to zohráva významnú úlohu, ale ako som vravela nemáme žiaden problém len tu zohrávajú určitú úlohu moje skryté túžby po sexe s niekým iným. Neviem či sa ste sa s niečím podobným stretli aj vy resp. máte skúsenosti. A poprosím tých , ktorí ma hneď zavrhnú za tieto moje myšlienky aby nereagovali, pretože ten kto len tak jednoducho súdi iných bude súdený tiež. ďakujem
hriesne myslienky
Magy
Myslim si, ze keby platilo 10toro, tak nepotrebujeme Trestne pravo ani Obciansky zakonnik.
Nikdy neutocim na krestansku vieru. Sam som tak vychovany a na 98 percent sa ju snazim i dodrziavat.