aké vzdelanie potrebuje človek kt. chce učiť na zš alebo sš? je to nutne iba pedagogická vš s aprobáciou predmetov, kt. by učil alebo sa dá učiť aj s vš humanitného zamerania? má niekto s týmto nejaké skúsenosti?
Učiteľstvo
Dobrý den,potrebovala by som radu od nezávislého učitela,či si može učitel klasifikovať žiakov podla svojich tzv.motivačných smerníc,pretože je presvedčený o tom,že sa to deti inak nenaučia.Toto kritérium hodnotenia ale absolútne nekorenšponduje s tými metodami a kriteriami hodnotenia,ktoré sú vo vyhláške.napr.z 20tich príkladov má dobre 15 a dostane nedostatočnú,ale dostane je aj ked má dobre len 7 príkladov,pršetože hodnotenie je postavené naopak,ako by malo.Syn je demotivovaný,pretože akokolvek sa snaží,či už má len 5 alebo 13 chýb,stále je to na nedostatočnú.U učitelky a ani riaditela školy som nepochodila,pretože je to vraj normálne.Preto prosím,ak sú tu nejakí učitela,aby sa mi vyjadrili,a ja na základe toho vedela,či mám túto vec postúpiť dalej.dakujem
Nastupny uz si presne nespominam, ale okolo 410€. Mozno par € viac. Nuz ale ten karierny rast potom :)))
ja by som uz ani za svet nesla na ucitelstvo... som predposledny rok a velmi silno zvazujem este nejaku inu skolu popri zamestnani... pokial nemas vztah k detom a neodradza ta praca za minimum penazi, ani tam nechod, nech je to cokolvek...
ryBon to by aj mňa zaujímalo, lebo jedna žena čo ju poznám má ako asistentka učiteľa na špeciálnej škole od samého počiatku plat 600€ + prémie.A učiteľky na špeciálnej škole majú 700€.
Sú to overené zdroje, takže toto viem naisto.
Ale koľko zarábajú na normálnych školách to neviem - pretože sa nám jedna učiteľka sťažovala že zarobí mizerných 380€ a to učí 20 rokov. Nechce sa mi veriť, že tak málo, ale podľa jednej brožúrky, ktorá vyšla v jednom denníku, je nástupný plat pre učiteľa ÚBOHÝCH 330€!
Neviem prečo nemajú učitelia minimálku 500€!
aký je nástupný učiteľský plat?