Rozum vs. City

Príspevok v téme: Rozum vs. City
Janka6789

Dobrý večer,

chcela by som Vás poprosiť o radu, pretože si sama pomôcť neviem a kamaráti tým, že ma poznajú sú veľmi subjektívni.

Veľa študujem a veľa cestujem, Moje dva vážne vzťahy nedopadli vôbec dobre, vždy sa to nejako pokazilo. Samozrejme, že by som muža nikdy nepodviedla. Sľúbila som si, že si pôjdem za svojim a podľa možnosti si nebudem komplikovať život nejakou láskou či ako to nazvať. Ale ako to už býva niekoho som stretla. Je nám spolu úžasne. Spíme spolu. Ale už dávno to nie je len o sexe, vyhľadávame vzájomnú spoločnosť a i. Problém je, že ten muž nechce vzťah ZATIAľ- žije v domnení, že žena s ktorou bude- bude žena jeho života a tú si aj vezme. A nie je si istý či to nie som ja, preto chce počkať dovtedy kým sa nestretneme v septembri keď sa obaja vrátime z Ameriky- spolu tam ísť nemôžeme, pretože to bolo vybavené už predtým ako sme sa spoznali. Chce aby sme spolu boli ako sme, trávili spolu čas - ale všetko neoficiálne. Ja nechcem o neho prísť ani o ten náš čas. Ale nie som si ani istá s tým jeho. vážny vzťah na život a na smrť ak by zistil, že som žena jeho života. Ale čo teraz robiť?- nechcem byť len za nejaké dočasné riešenie do leta, ale tiež neviem či s ním ďalej nebyť, nespať a i. - pretože náš vzťah sa vyvíja. Navyše ja idem do USandA sama, zatiaľ čo on s nejakou ženou, ktorá má síce 110 kg a hovorí, že s ňou nič nechce mať, ale predsa len je to žena.

Ospravedlňujúcemu sa ak sa Vám to zdá bezpredmetné, ale naozaj by mi pomohol triezvy pohľad na vec.

jajka001_

suhlas doubledog:) presne, akoby obaja zili v nejakej iluzii. mam program a drzim sa ho:) ako nejake naprogramovane stroje

doubledog

obaja ste cudni a podla mna posahani :)
ty si das zavazok, ze nebudes riesit lasku, lebo by ti prekazala, on zas caka na akusi zenu svojho zivota.

naco hrate taketo absurdne hry?

jajka001_

ak nema pocit ze si zena jeho zivota, tak ta zrejme nelubi a ten vztah je len o kamaratstve a sexe.