...je vobec dajaky systema,ako naucit dieta ucit sa?...syn ma problemy naucit sa rozpravat o danej latke...ale akonahle maju cudzi jazyk,tak frci uplne na sto bodov...so slovickami nema problem,jeho problem je vtom,ze sa vie ucit systemom biflovania sa,co neni dobre..ma s tym potom problem v skole,akonahle sa ho ucitelka na nieco opyta trocha inymi slovami,ako su v ucebnici,tak je mimo...alebo mu z vety vypadne jedno slovo,a uz nevie pokracovat...aj sa mu sanizm davat otazky kazdy krat inak,ale v skole zas je mimo
problem s ucenim
pri uceni sa striedame,nieco mu vysvetli manzel,nieco ja...nie vsetko vieme obaja
pri uceni sa striedame,nieco mu vysvetli manzel,nieco ja...nie vsetko vieme obaja
tak treba zmenit system, lebo casom bude mat obrovske problemy
neviem akym stylom sa uci, ale asi si s nim treba viac sadnut a jednoducho latku rozobrat, tak aby porozumel suvislostiam, ucis sa s nim ty, alebo jeho otec alebo sa uci sam?
niektore deti, zvlast chlapci sa dost ucia aj cez nazorne ukazky a prakticke veci, mozno by pomohlo si k latke pozriet nejaky film (napr. v biologii o konkretnych zvieratkach ako priklad, alebo stavba ludskeho tela), rozsirit ucenie o ine zaujmy, listovanie v encyklopedii, zajst na nejaku vystavu, nieco konkretne poskladat, zostrojit, zhotovit (na to su vhodni otcovia) a t d.
ucit sa len drvenim latky zo suchej knihy je nezazivne, lebo to nema s cim spojit, nema sa mu to ako zafixovat
...a nikto ho na to nenaviedolani mu to nevtlkal..
nema ho od vcera,biologiu a geografiu sa uci prvy rok,doteraz sa tiez len bifloval,ale ako tak latke porozumel...
tento problem ma od vcera?
niekto ho na ten system biflovania naviedol, niekto mu to musel ukazat alebo do neho vtlkat
ak ma geografiu a biologiu, kolko ma teraz rokov, ako sa ucil doteraz?
do buducnosti bude problem, lebo zrejme ucivu nerozumie a casom to bude horsie, lebo ucivo bude tazsie a bude treba rozumiet suvislostiam
mozno by prinieslo nieco doucovanie ucitelom, kde bude moznost venovat sa synovi individualne bez casoveho tlaku
mozno ma problem aj s koncentraciou a nevie sa dobre sustredit, vtedy detom lahsie padnu predmety, kde im staci dobra pamät, rychlo skacu z veci na vec
na porozumenie suvislostiam treba klud a schopnost sustredit sa, nie je aj hyperaktivny nahodou?
urcite to rieste v skole, najprv rozhovorom s ucitelmi, potom psycholog a potom specialne doucovanie kde sa mu bude venovat ucitel osobne aspon dvakrat do tyzdna
ja viem,ze to nieje nic neobvykle,lenze on ma potom problemy z predmetov ako su naprikald biologia,geografia a podobne
Učenie sa bifľovaním nie je nič neobvyklého. Syn má zrejme výbornú pamäť. Je veľa povolaní, kde je pamäť dôležitejšia ako logické uvažovanie
Zrejme stresom...
Doma sa cíti v pohode, učenie mu ide. No ak ho vyzve učiteľka, zaleje ho stres.
Ja som od piatej do deviatej triedy prechádzal ročníky tým, že som počúval učiteľku. Doma som sa učiť nemusel :)