Mám 23 rokov, som študentka posledného ročníku VŠ a bývam s rodičmi. Mám priateľa, s ktorým chodím práve rok. S rodičmi som sa pohádala a povedali môjmu priateľovi, aby šiel domov a prišiel až budúci týždeň, aby som mala čas na učenie. Ale ja školu zvládam, len niekedy mám už nervy z toho, koľko nám toho dávajú. Keď odišiel, tak som sa nepohodla s rodičmi, ktorí mi zobrali mobil a nemohla som mu ani zavolať. Môj priateľ, aby sa ma zastal, tak im vyvolával a teraz sú rozhádaní. Priateľ si k nám prišiel pre veci a ja som chcela, aby sa udobrili, ale otec povedal, že ho tu nechce. Začal mi hovoriť, že na čo mi je taký chlap, keď na mňa žiarli a pod. On je len žiarlivý, ale nikdy ma neudrel. Aj keď má svoje chyby, ľúbi ma a aj ja mám svoje chyby a berie ma takú, aká som. Rodičia o ňom už nechcú počuť. Môžu mi zakazovať byť s ním? Priateľ mi povedal, že môžem ísť k nim, ale ja chcem, aby sa udobrili s našimi. Uvažujem aj o tom, že cez víkend nepôjdem domov a zostanem na intráku, aby som tomu dala čas. Myslíte si, že časom sa vzťahy dajú do poriadku a budú ho mať radi ako predtým???
Rodičia a priateľ
ako sa prejavuje ta jeho ziarlivost? teraz ta to mozno az tak neobtazuje ale ak ta stale vypocuva a ma blbe reci tak ver tomu ze to bude casom ovela neprijemnejsie. chodis von s kamoskami? alebo len s nim? ides von aj bez neho?
rodicia ti urcite chcu to najlepsie ale ty uz mas 23 a mala by mat moznost robit vlastne rozhodnutia a vlastne chyby
ako sa prejavuje jeho ziarlivost?
zakazat ti nic nemozu. ale ked nebudes robit to co chcu nemozes cakat ze budu k tebe mili.
na to aby ti rozkazovali si fakt pristara. mate vztah ako keby si mala 15,16, nie 23. asi si od nich riadne závislá a nic nespravis co ti nedovolia.
nj ked som to cital tak to vyzeralo ze mas 15 :) ... si myslim ze ked sa odstahujes tak sa to da doporiadku... ak ste spolu uz dost dlho a mozes sa k nemu nastahovat tak by som to na tvojom mieste spravil...
A este ti aj prehnane zalezi na ich nazore.