Čo je seminárna práca?????

Príspevok v téme: Čo je seminárna práca?????
mumu18

Ahojte, chcem sa spýtat, čo vlasten znamená slovo ,,seminárka"?? Viem, že to robia vysokoškoláci, že sú to nejaké práce, ale čo vlastne charakterizuje seminárnu prácu?? je to niečo ako nejaký projekt?? Alebo nie?? Na kolko to má byt strán - je to určené?? a je to takže??

Chodím na SŠ a som v druhom ročníku a počula som o tom vravet ludí aj na nejakých forach..
Dakujem.

ojka.

dotaznicek, máš to tam mať.... ale celkom ma potešilo, že to nemalo veľa otázok... lebo tento týždeň som jeden dotazník už vypĺňala a mal presne 100 otázok...
už mám asi nechuť k takýmto prieskumom :D

dotaznicek

Kočky, môžem Vás poprosiť o vyplnenie dotazníku na seminárku. Je určená študentom, ktorí navštívili Slovak Pub na Obchodnej. docs.google.com

ak mám odpovedať aj ja, tak študujem tiež na EUBA, manažment CR, tento semester mám 7 seminárok, z toho jednu, čo som robila so spolužiačkou, tak mala vyše 70strán, aby sme uspokojili odbornú asistentku...čiže rozdiely sú individuálne, ale pod 15 strán sa človek asi nikdy nedostane, lebo vždy treba spraviť aj teoretickú, aj praktickú časť..

ojka.

EUBA účtovníctvo a audítorstvo
žiadna škola nie je podľa mňa ľahká a ani taká ťažká, aby ju človek nedorobil, keď ho to zaujíma (:
takže ja som spokojná (:

ojka.

mumu "musím robiť seminárku a nemám na nič čas" :D tak to je moja "obľúbená" fráza v posledných dňoch (((-:
ale tak nie je to nič strašné (:

mumu18

Nie , nestresujem, len ma to hrozne zaujíma, znelo to tak zaujímavo, že ,,musim robit seminarku, nemám čas":D:D:D

A budem aj vediet aspon čo to je:D

ojka.

mumu, čo stresuješ tak dopredu? ((((-: ja som napríklad niektorý semester nepísala ani jednu, a teraz sa ich neviem dopísať, mám ich cca 6-7
to je individuálne (: čo škola, čo vyučujúci - to iné metódy...

xy:)