Problem zbalit dievca?Zoznamit sa?

Príspevok v téme: Problem zbalit dievca?Zoznamit sa?
556688

Prajem prijemne nerusene rano :)
Mam 17 rokov a nemam ziadne skusenosti v oblasti zien a vztahu.Ani som sa doteraz nadtym nejako nezamyslal,pretoze mi nic nemoze utiect.No ide o to,ze spoluziaci uz mali nejake skusenosti ,no ja som v tomto laik.Asi bude problem vo mne,pretoze som v detsve bol odstrcovany od kolektivu.Spoluziaci sa mi vysmievali celu zakladnu skolu.Teraz zijem stylom skola a po skole idem do posilky a vo volnom case sa venujem dalsiemu sportu ,ktory ma bavi.Nepijem,nefajcim,diskoteky ma nebavia a preto nemam moznost spoznat dievcata.Mozno posobim na vonok ako vazny clovek,no vo vnutri som dost citlivy.FB velmi nepouzivam,cize tato moznost zoznamenia sa tiez vylucuje.Uz som si aj hovoril zeby som mozno na nejaky vztah bol pripraveny.Nechcem sa nikam ponahlat chcem si uzit vztah.Drzanie za ruk,prva pusa... vobec mi nejde o sex.Ide o to,ze mam dost nizke sebavedomie a preto sa bojim aj oslovit nejake dievca napr. len tak na ulici.Nechapem preco su pre zeny sexi chlapci ,ktori si ich ani poriadne nevazia a maju ich napr. len na sex?Robim nieco zle,ked nepisem stylom "ahoj cica" ? Niesom nesmierne bohaty,niesom krasny a ani nemam svalnatu dokonalu postavu (i ked sa o to snazim,pretoze som bol sikanovany aj kvoli tomu,ze som bol vzdy najchudsi) a mam svoje chybi samozrejme ako kazdy.Snazim sa byt kazdym dnom lepsim clovekom,no ludia akoby to nevnimali ani.
Preto by som mozno od vas chcel,co asi tak robim zle.Pripadne poradit ako oslovit alebo prejavit zaujem o zoznamenie s dievcatom,ktore napr. nepoznam.

556688

No pisal som,ze na diskoteky nechodim,takze v podstate sa nemam kde zoznamit takto oficialne s dievcatom.A ked uz by som aj daku ,ktora sa mi paci oslovil a pozval ju niekam,tak nato nemam odvahu.Preto by som mozno potreboval nejake rady.

bingham