pletu sa mi veci

Príspevok v téme: pletu sa mi veci
popletka

stáva sa mi, že proste si zrazu neviem na niečo spomenúť, resp. som si neni istá, niečo mi to hovorí ale neviem či som si to len nevymyslela. je to čoraz ťažšie.
mám 22r. študujem na vysokej, čo sa učím momentálne teda čo treba to je fajn, ale akoby staršie veci mi vychádzajú z mysle.
napr. minule sme sa bavili o Mor ho a ja som si nieze ani nemohla spomenut kto to napisal ale ked padlo slovo Stur tak som uz uplne mimo bola, proste to meno mi len nieco vravelo ale nevedela som to zaradit. alebo uvediem priklad, niake slovo ktore je podobne s inym slovom neviem teraz presne ale v tej chvili neviem ci vobec take existuje ci som si ho len nevymyslela. vcera sa mi stalo ze som potrebovala pouzit slovo ,,kefka,, ale zasekla som sa vo vete a nemohla si spomenut ci to slovo existuje. nedavalo mi zmysel.vyzera to akoby mam slabu slovnu zasobu ale to nikdy tak nebolo, vzdy som rada citala aj narocnejsiu poeziu. alebo vidim predmet a potrebujem k nemu nieco povedat (stôl trebars), neviem si spomenut ako sa to vola, musim si to predstavit ako to pisem a az vtedy si spomeniem. mam ist lekarovi?je to normalne?

luciano

Nie, nie je to normálne. Nechcem ťa strašiť, ale odporúčam čo najskôr navštíviť lekára - psychiatra. Môže ísť o príznaky začínajúcej duševnej poruchy.

po-radca

tu si o tom filme mozes precitat komentare. urcite nebudes lutovat, ked si ho pozries. daju sa k nemu stiahnut aj titulky.
www.csfd.cz

po-radca

práve nedávno som pozerala kórejský film o mladej žene, ktorá začala strácať pamäť. Film sa volal Moment to Remember, myslím že sa dá stiahnuť na internete. po zhliadnutí toho filmu ti odporúčam čo najskôr navštíviť lekára. nemusí to byť nič vážne, ale aj môže, preto to radšej neodkladaj.

Onn

nemusis mat pocit pretazenosti ale v skutocnosti si pretazena ked mas taky problem .. hlava je nahromadena a prichadza zmatok potom ..mozno sa ti stalo aj take ako mne ,ze zabudol so mako sa pise pisane D