dobra volba?

Slobodna

bibi študujem to čo ma baví a bavilo roky, ako vieš, že je nenáročná? Skúsila si? Nemôžeš súdiť niečo čo nepoznáš...

bibi123

Slobodna-tipovala som Ta na narocnejsiu skolu..:O)))etiku moze mat clovek ako zalubu, ale stracat nou cas studiom...

Slobodna

uplatňuje sa s tým napr. v personálnych agentúrach, takisto vo veľkých firmách- jednanie s ľuďmi, riešenie problémov atď.. Stačí si to vygoogliť, keď teda máte skutočný záujem zistiť kde sa s etikou dá uplatniť a nemyslíte to posmešne, arogantne atď. Kto má záujem, si informácie vždy nájde :) Ja som ešte nevidela pracovnú ponuku kde by vyžadovali konkrétny odbor :) Väčšinou požadujú VŠ, možno určité zameranie. Máte pravdu, vy nepotrebujete študovať etiku, nepotrebujete ani byť lepšími ľuďmi, pretože vy ste sa takými už narodili, čo je evidentné z vášho správania a vyjadrovania :)

xy:)

a to co je za argument, ze mame studovat etiku, aby sme boli lepsimi ludmi? :D och moj boze, to su dristy, ani nejdem pisat, co si o tom myslim, lebo sa mi nechce :D

jankaaaaaaaaa

nezhadzujem ani tak tu etiku, len pisem ze nerozumiem kde s ada s tymto konkretne uplatnit, nevidlea som ani jednu prac. ponuku kde by pozadovali podobnu skolu. o to ide..
a nemyslim, ze clovek ktory vystuduje etiku sa automaticky stava lepsim clovekom...

Slobodna

Študujem neučiteľskú etiku nie pre titul ale pre svoju lásku k humanitným vedám, môj odbor obsahuje psychologiu, filozofiu, etiku, sociologiu, logiku a ekonomiku. Tak si sama odpovedaj kde sa s tým dá uplatniť, pretože etiku máš vo všetkom. Na jednej strane stenete aký je svet a ľudia zlí a na druhej strane odsudzujete etiku :)
Etika je veda rovnako ako medina, matika atď. a tí, ktorí študujú tieto odbory by sa už konečne mohli prestať nad nás povyšovať a zosmiešňovať našu vedu. Ani vám by nezaškodilo študovať etiku, stali by sa z vás lepší ľudia :)

jajka001_