Záchvaty úzkosti-čo robiť?

Príspevok v téme: Záchvaty úzkosti-čo robiť?
sewie

Ahojte, mám 12 dní pred odovzdaním hrubého náčrtu diplomovky. Študujem v zahranici cize tu sa diplomovka berie podstatne inak-musim navrhnut na zaklade vyskumu cosi poriadne, inovativne pre cestovnu kancelariu pre ktoru robim...vcera sme prisli na to ze asi ani jeden z mojich napadov nebude zrealizovatelny a ze hlavna myslienka-no , nikto nevie ako ju komunikovat....vecer som nemohla zaspat do 6:30-strasne mi bije srdce, je mi zle a chce sa mi plakat alebo skocit z okna....cely den to iste....som v strese a stres ma blokuje-neviem nic vymysliet lebo som v strese a som v strese lebo neviem nic vymysliet...zacarovany kruh....co sa da spravit aby som sa ukludnila? nejake -najlepsie domace rady lebo tu asi k psychologovi nezajdem....

amikus

ano sewie ma pravdu vonku ide o individualnu pracu a originalny vyskum je to tazke a stresujuce.
Tiez som presla "oboma diplomovkami"
U nas je studuje viacej a veci su nam dane po lyzickach ale je toho obrovske kvantum a to je na tom velmi tazke lebo sa to tazko zvlada. Vonku je toho menej ale treba naozaj robit nieco originalne a mnohokrat s Vami nik nekonzultuje nepomoze ani ucitelia ani prednasajuci ste na to sami, mnohokrat --to je ten stresujuci elemnet ta neistota co ak veci nie su dobre ako ich robim alebo ako to cele dopadne bude to ok?
Pozri sewie si to dopracovala do pekneho stadia neboj sa netrap sa aj ja som sa triasla a nakoniec bolo vsetko ok. Asi bude dobre ked si predtavis to najhorisie a zmieris sa stym alebo jednoducho odlozis odovzdavku a v klude popremyslas nad dodatkami alebo zmenami stane sa nieco? nic ak tak len to ze to odovzdas a dostanes dobru znamku

sewie