Partneri
ZDRAVIE.sk Šport7.sk Rodinka.sk Klik-Klinik - online doktori
Internet.sk
Internet.sk ĽudiaĽuďom.sk Fony.sk ephoto.sk Dnes24.sk

svalove problemy, drasticke ubudanie svalstva

Príspevok v téme: svalove problemy, drasticke ubudanie svalstva
miso99

dobry den, mam velke problemy a neviem ako dalej, za posledny mesiac som drasticky schudol.. a neviem to nijako zastavit:(.. ide o to ze to ide ruka v ruke s neznesitelnymi zachvatmi svalov... tie svaly sa mi doslova stracaju, mam zasklby, pocit akehosi zapalu...naozaj je mi tazke to opisat, citim aj navaly tepla do svalov,bolesti kosti, tych priznakov je vela... lekari si ma len podavaju .. dostal som lieky na alergiu, rozne protizapalove lieky, nic nezabera... bol som na krv vsetko ok... teraz sa vsak u mna vyskytla prostatitida(zapalove ochorenie prostaty)... tieto svalove problemy uz mam ale dlhsie ale posledny mesiac je to stale..ked zacne zachvat, je to na nevydrzanie, pocas toho zachvatu sa mi svaly len tak stracaju... naozaj si nevymyslam .. v minulosti som bral drogy, alkohol a tieto"stavy" som mal s presne rovnakym scenarom, takze som to pripisoval im a tie svalove problemy vzdy presli po par dnoch ... uz vsak dlho neberiem nic(ziadne drogy, alkohol) a uz mesiac sa toho nemozem zbavit, schudol som asi 7 kil ale opticky to vyzera na 20... poradte prosim!!!

daniela2

Mojej sestre sa objavila tetanu v tehotenstve. Mala vtedy akosi toho priveľa. Stres v práci, mali nejaké veľké kontroly, zistila sa sprenevery, tak policajné vyšetrovania, zistilo sa síce, že je nevinná, ale aj to bolo strašne. Navyše vtedy bývalá u svokry a stavali s manželom dom, takže preto aj to podozrenie, že veď načo potrebovala peniaze. Porodila v 5. mesiaci, plod žil ešte 2dni. Dávali jej vtedy magne b6 v injekciach, potom v tabletkách. Psychiatricku liečbu odmietla. Teraz ma 9 ročne dieťa. Magne b6 užívala 2,5 roka maximálne dávky a k tomu vitamín B komplex. Jej manžel ju presvedčil, že aj keby sa prihodilo záchvat, von chodiť musí a chodieval s nou on alebo aj my s mamou na prechádzky.

Pekos

Poradi dakto bral som pred mesiacom antibiotyka pre pripad meral som si tlal vyskocil 170 na 90 130 tep od vtedy stresovana situacia prestal som chodit von vyjybam ss ako panika atak zistili tetaniu skvrkanie po zaludku bruchu zapcha alebo riedka stolica do toho prislo ochabnute svalstvo nohy ruky trup vaha bola 95 teraz 87 za mesiac poradte

miso99

takze bol som na gastro vysetrenie a vsetko to mam zo zaludka ..mam tam zapal ... uvidime ake budu ostatne vysledky... diky za vas zaujem ...

Ivka 1

Miso napis mi na mail(samozrejme ak chces) , je tam potrebne komplexnejsie riesenie - odburanie psychickych tazkosti a zaroven je potrebne posilnit telo - dodat mu ziviny, mozeme sa poradit aj s lekarom ,ktory sa zaobera okrem konzekventnej mediciny aj alternativnou.

llek

Nerozmyslal si, ci tazkoszi ktore mas teraz nesuvisia s tvojou drogovo-alkoholickou minulostou? (ja vobec neutism, ak dlho si tie látky užíval) Je dobre, ze si s tym prestal otazkou vsak je ci toto nie su teraz dosledky. Ak bola vylúčená príčina na úrovni samotných svalov (zápalové ci nejaké degeneratívne ochorenie svalov) alebo na úrovni nervového systému (vysetrenie u neurológa), ak príčinou nie je nejaké systémové zápalové ochorenie (boli by zvýšené rôzne zápalové ukazovatele), tak by to bola skutocne otázka pre psychiatra, ci toto nesúvisí s tým co som uz spomínala.

miso99

tieto problemy som mal v minulosti vzdy po drogovych vecierkoch alebo po piti ale teraz to uz trva asi pat tyzdnov a idem sa z toho zblaznit ... tych doktorov som uz pobehal ... a moj obvodak nieje teda nic moc... este som zabudol spomenut ze vobec nemozem spat .. teda spim iba na tabletkach ... teda uz len zabalzamovat a plesk ho do piramidy :D mam ist k urologovi ale to je v stredu ... tak mi poradte nieco na odburanie strasneho stresu co mam ...

StanleyH

pri chemoterapii tiez ubuda svalstvo, a podla najnovsich vyskumoch je vynikajuve Omega 3 aby sa to nestao, moze to mat spojitost... ale musia to byt kvalttne Omega 3 a nie tie co su v lekarni, tie nemaju hodnotu

anjelina

mišo,

previtin je riadne svinstvo, to už nikdy viac neber. Ako si na tom s chôdzou teraz ? Aký si mal úraz ? Môžeš teraz normálne chodiť, alebo len ležíš celý čas v posteli?
Úbytok svalstva môžeš mat z toho, že si prestal športovat. Ale môže to byt aj nejaka choroba svalov... už som to popisala v mojom predošlom prispevku - pozri si to ešte raz.
Ruky a telo sa možu triast aj pri ochoreni štitnej žlazy, vtedy tiež clovek rapidne chudne... Rieš to cez lekarov. Nech ti dorobia dalšie vysetrenia - elektromyografiu (neurolog), hormony stitnej zlazy (endokrinolog). Bol si s tym už u neurologa, alebo ta videl iba obvodny lekar?