Ahojte, sám sa čudujem, že píšem na nejakú stránku svoje problémy, ale už neviem ako inak. Úplne som sa stratil vo svojom živote. V práci môj výkon klesol tak o 80% pracujem ako clovek ktorý organizuje ludi riadi zákazky, vybavujem vsetko aby bol dosiahnutý daný ciel. Myslím si ze mi toho nalozili moc, pred 2 rokmy by som to zvládol ale teraz uz ani tuk. Vobec ma praca nebavi, ta praca kde som mal kedysi aj nejaké ambície, ale teraz mi je vsetko ukradnute. Zarabam nieco nad priemer ale aj tak to vsetko miniem.Víkendy = akcie s kamaratmi, vzdy na "kasu" len aby som prestal mysleiet na vsetky problemy. Bývam mimo rodicovského domu s priatelko, teda uz s ex kedze sme sa po 4,5 roku rozisli - moja nevera. Cely nas spol. zivot ale bol o tom ze dojdem vecer z prae pozrem spravy a zaspim. Tesim sa na vikend, bud som siel sam domov a tak ako som uz hore pisal, alebo k priatelkynim rodicom, tam som sa nesundával i ked sa dalo tak aspon trochu. Neviem ci mam problem s alkoholom, ja tym len prebíjam problemy, asi. A Este navyse ked som doma tiez je to uplne na houby, nerozumiem si s rodicmi. Jedine s brachom, ale ten sa teiz dostava do podobnych sr... ako ja, asi. Nemam nikoho komu sa zdvovarit kto mi pomoze, mam chut zmiznuť tak na 3 - 4 mesiace. Ale tak ze blik a nie som :D viem ze to nejde a ze sam pred sebou neujdem ale som uplne strateny vo svojom zivote. Ved aj toto co písem je chaos, taky chaos ako moj zivot. Ak sa niekto vyjadrite budem rad, je mi jedno ako mozno si z toho nieco vezmem. A mozno nie. Uz som aj rozmyslal na tym ze odidem nasilne z tohto sveta, ale to zas nie. Nic za to nestoji...
Stratil som sa