problem s nadviazanim vztahu a komunikacie

Príspevok v téme: problem s nadviazanim vztahu a komunikacie
kikuska1234

Dobry den! Som studentkou VS v BA a som druhacka. Pred par mesiacmi som sa rozisla s priatelom a o mesiac na to som zacala mat cudne pocity k jednemu spoluziakovi. Pozeral sa na mna pomerne casto a nevedela som co si mam mysliet, ci sa mu pacim alebo naopak, nieco je na mne zle. Tie pohlady sa stupnovali coraz dalej. Zacala som si ho vsimat uz nielen ako spoluziaka ale ako chlapa. Zdal sa mi strasne sympaticky, mily a priatelsky. Rozhodla som sa ze si ho pridam medzi znamich na jednej nemenovanej webovej stranke. On si ma tiez dal medzi priatelov, no mam casto pocit ze je to len kvoli tom ze som jeho spoluziacka. Ak sa v skole stretneme zdravime sa, no nic viac, iba na seba pozerame a sem-tam usmievame sa jeden na druheho. Pred tyzdnom som sa rozhodla zdvoverit sa s tym kamaratke a navrhla aby som mu na tej nemenovanej stranke napisala. No problem nastava prave tu. Nemam skusenosti s nadvazovanim komunikacie cez internet a neviem o com napisat, popripade ako naznacit ze daco chcem. Tiez mam strach aj z toho ze sa nahneva, alebo urazi, popripade ignoruje. Casto si kladiem otazku: \"Co ak mu napisem a neodpise?\", alebo: \"Nestrapnim sa ak mu napisem?\", alebo: \"Co ak odpise dnes a potom zostane vsetko po starom?\" a podobne. Este na koniec musim pripomenut, ze ma v triede jedneho dobreho kamosa ktory je stale s nim a mam strach ze aj keby daco chcel on, tak ho kamos odhovori. Bohuzial stretla som sa uz aj s takouto situaciou. Prosim o vase komentare, velmi by mi pomohli teraz vsetky kedze som bezradna a trocha aj zdeprimovana. Vopred dakujem kazdemu.

soffa

riesis uplne banalne veci ako napisat,nenapisat ak mu napisem co potom.su to zbytocnosti,bud hlavne prirodzena a tak konaj..neries ze co bude ak bude....robis zbytocne z komara somara..nie si nahodou znamenie Vahy?

Excita

Kikuska,