Plac, sebakritika, nekonecny strach

Príspevok v téme: Plac, sebakritika, nekonecny strach
ketynka

Ahojte,
chcela by som Vas poprosit o radu. Som vysokoslkolskou studentkou, mam priatela, som uspesna, studujem 2 skoly, pracujem. Mam na seba prilis velke naroky a neviem z nich ubrat. Niekedy ma vsak prepadne neuveritelny strach, ze nejaku situaciu ci skusku nezvladnem a zacnem sa strasne bat, plakat a nervacit. Ked nesplnim sebou urceny ciel, hlavne v oblasti skoly, prepadne ma neuverielny plac. Stale sa niecoho bojim, vsetko prilis do detailov riesim a casto placem. Na verejnosti si vsak vsetci myslia, ze som silna osobnost, uspesna a nechapu ako to zvladam. O tom, ze toho je vela to nie je, pretoze si to viem vsetko rozvrhnut a ked ma nieco vysuluje, tak to uberiem a zameiavam sa na ine, kazdopadne som velmi sebakriticka. Prosim Vas, co mam robit? Poradte mi. Ja nemozem s tymto dalej fungovat. Tie place ma ubijaju. Vsetko si to uvedomujem a nechcem to tak, no ked to na mna pride, proste tie slzy tecu a neda sa to zastavit. Napadaju ma najhorsie moznosti, co sa mozu stat a stale sa bojim, stale. Poradte mi, prosim. Dakujem vsetkym.

Ketynka

Dakujem Vam za Vase rady. Bella, skutocne dakujem, Tvoj text som citala asi 20 krat a niektore vety z neho si opakujem v myslibehom dna :) Dakujem!

ta3

Bella, super prispevok, vystihla si to naozaj skvele, k tomu uz niet viac co dodat a verim, ze Ketynke to pomoze sa zorientovat

bella12

Riešením je zmena myslenia - totiž zníženie tej vysokej latky, ktorú si si sama pre seba určila.