Prosim, prosim... kuknite sa mi na moj abstrakt, ci som ho spravne prelozila do anglictiny...
V bakalárskej práci sa autorka zamerala na žiakov s telesným postihnutím. Definuje pojem telesné postihnutie, jednotlivé druhy telesného postihnutia a patopsychológiu žiakov s telesným postihnutím. Autorka uvádza jednotlivé možnosti výchovno-vzdelávacieho procesu žiakov s telesným postihnutím ako aj ich podmienky podľa platných zákonov. Cieľom práce bolo porovnať teóriu s praxou, na základe ktorého urobila rozhovory s 5 bývalými žiakmi s telesným postihnutím a zisťovala ich subjektívne prežívanie obdobia školskej dochádzky. Každý rozhovor analyzuje samostatne podľa kľúčových kategórií a následne odpovede porovnáva.
The autor in her bachelor thesis focused on students with disabilities. She defines disability, different types of disability and pathopsychology students with disabilities. The author presents various options of the educational process of students with disabilities and these are the integration, special schools and special classes. The goal was to compare theory with practice, under which made interviews with five former students with disabilities and asked their subjective survival period of schooling. Each interview analyzed separately according to key categories and then compare answers.