Lenivosť a ostýchavosť

Príspevok v téme: Lenivosť a ostýchavosť
perzeus

Nazdarte ,som obyčajný chalan 20 ročný, teraz aktuálne študujem na VŠ .Rád si čítam vaše problémy pretože mnoho z nich sa týka aj mňa .Ako som už spomenul mám 20 rokov a nemám za sebou žiadnu skúsenosť so ženami ,viem sa s nimi akože normálne rozprávať ,nemám problém s komunikáciou ale nikdy nedošlo k niečomu vážnejšiemu ani len k bozku. Problém je vtom že ja žijem v predstavách mal som už X platonických lások nemyslím teraz Angelinu Jolie ale osoby s ktorými som bol v priamom kontakte či už v škole ,na obede ,v rôznych podnikoch ... a ani jednej z nich som nedokázal prejaviť svoju náklonnosť ,naopak som sa robil že ju nevidím že mi je ukradnutá a pritom v taju som stále na ňu myslel, jednoducho sníval som o láske ale keď bolo treba zabojovať nejak som z meravel akoby sa mi vôbec nechcelo s niečim takým zaťažovať ,v tú chvíľu keď bola ideálna príležitosť tak som ju vždy premrhal a potom som si vyčítal aký som somár .Prosto sa mi tiaži prekonávať dáke prekážky a radšej sa o nič nepokúšam ,lenže už nechcem byť taký chcem sa dostať bližšie k žene ktorá sa mi páči a cítiť jej bozky, dotyky ,vôňu ,chuť... nechcem vzťah ale sex úplne ma už prestalo baviť veď viete ,,lenže deň bez toho tak asi niekoho znásilním ,no týždeň mám určité morálne zásady :D Poradte ako mám bez ostychu a s chuťou spraviť prvý krok ?

perzeus

no a aké su tie signály ,lebo ja ich neviem dáko rozoznať ,napríklad pozriem sa na dievča vidím že sa aj ona na mňa pozerá dlhšie ako 3 sekundy znamená to niečo alebo sú to len náhodné pohlady ? Alebo veľa krát som dostal kompliment že vyzeráš dobre ,si vtipný ,šikovný...mám v tom hladať nejaky hlbší zmysel alebo je to len povedané zo slušnosti ?

milli11

Ak ta to trochu upokoji, takto sa spravaju aj starsi od teba muzi.
Napriklad poznam jedneho, malokedy sa mi pozdravi, tvari sa, ze nie som, ale stale sa za mnou obzera. A ak su taki viaceri, ja neviem.